Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Aankondigingen

Forum: Programmeren

1. Giga Senior fuego's avatar

Waar moet je opletten

Hallo allemaal,

Welkom bij Tips & Handleidingen. Nog even een paar aandachtspuntjes omtremt deze sectie:

- Berichten die je hier plaatst worden niet direct zichtbaar. Indien het bericht binnen de richtlijnen van Tips & Handleidingen past, zal deze worden gevalideerd door een moderator en zichtbaar zijn in de sectie.
    - In deze sectie kun je geen vragen stellen, daar is de rest van het forum voor. Vragen zullen dan ook niet worden gevalideerd.
    - Ga er niet altijd vanuit dat de Tips & Handleidingen juist zijn. Helpmij.nl heeft ze niet uitgetest, het zijn puur ervaringen van gebruikers. Helpmij.nl en zijn medewerkers nemen dan ook geen veranwoordelijkheid op zich.
    - Heb je vragen, opmerkingen, dead links, ect. dan kun je mij of een van de andere moderators van deze sectie een e-mail sturen: Fuego, killermenace Puppie

Verder wens ik je veel plezier in deze sectie en hopelijk heb je er wat aan.

Mvg,

Jan
    Moderator Tips & Handleidingen

2. Giga Senior fuego's avatar

TIPS & HANDLEIDINGEN

Beste gebruikers,

Tips & Handleidingen is uitgegroeid tot een brede bak met veel informatie. Ook vanaf het forum wordt steeds meer naar tutorials in Tips & Handleidingen verwezen.
    Er worden echter nog veel berichten geplaatst die hier niet thuis horen. Dit zijn voornamelijk vragen m.b.t. computerproblemen. Alles wat getypeerd kan worden als vraag hoort niet in Tips & Handleidingen thuis! Hiervoor wil ik jullie graag verwijzen naar de index van helpmij.nl, www.helpmij.nl/forum.
    Iedereen die handleidingen heeft ingestuurd, bedankt en blijf hier vooral mee doorgaan, vele mensen zijn je dankbaar!

Mvg,

fuego
    moderator Tips & Handleidingen

Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Linkpartners
Aanbiedingen