BrEeZeR
Inventaris
- Lid geworden
- 27 apr 2001
Ik wil weer eens een nieuwe telefoon aangezien degene die ik nu heb wat kapot begint te gaan en ik er al een beetje op uitgekeken ben.
Ik heb bij verschillende providers gekeken maar heb geen idee welke telefoon nou het beste bij me past.
Ik heb voor mezelf een aantal eisen aan de telefoon 'bedacht' :
- Ruimte voor minimaal 20 smsjes (maar dat ligt aan de provider geloof ik? Aangezien het op de SIM wordt opgeslagen).
- Organizer functie (Notitie's, agenda, adresboek, alarm)
- Trilfunctie (al heeft elke telefoon dit tegenwoordig wel)
- Batterij moet wel vrij lang meegaan.
- Design moet niet te saai en rechthoekig zijn.
- Polyfonic ringtones (Beetje met de tijd meegaan
)
Op kieskeurig.nl kan je zo'n form invullen met je eisen en dan krijg je zo'n keurig lijstje met de telefoons die daar aan voldoen. Het nadeel is wel dat er soms teveel telefoons staan zodat ik weer geen keuze kan maken.
Alvast bedankt.
Ik heb bij verschillende providers gekeken maar heb geen idee welke telefoon nou het beste bij me past.
Ik heb voor mezelf een aantal eisen aan de telefoon 'bedacht' :
- Ruimte voor minimaal 20 smsjes (maar dat ligt aan de provider geloof ik? Aangezien het op de SIM wordt opgeslagen).
- Organizer functie (Notitie's, agenda, adresboek, alarm)
- Trilfunctie (al heeft elke telefoon dit tegenwoordig wel)
- Batterij moet wel vrij lang meegaan.
- Design moet niet te saai en rechthoekig zijn.
- Polyfonic ringtones (Beetje met de tijd meegaan

Op kieskeurig.nl kan je zo'n form invullen met je eisen en dan krijg je zo'n keurig lijstje met de telefoons die daar aan voldoen. Het nadeel is wel dat er soms teveel telefoons staan zodat ik weer geen keuze kan maken.
Alvast bedankt.