Nieuwe telefoon maar welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrEeZeR

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Berichten
12.877
Ik wil weer eens een nieuwe telefoon aangezien degene die ik nu heb wat kapot begint te gaan en ik er al een beetje op uitgekeken ben.

Ik heb bij verschillende providers gekeken maar heb geen idee welke telefoon nou het beste bij me past.

Ik heb voor mezelf een aantal eisen aan de telefoon 'bedacht' :

- Ruimte voor minimaal 20 smsjes (maar dat ligt aan de provider geloof ik? Aangezien het op de SIM wordt opgeslagen).
- Organizer functie (Notitie's, agenda, adresboek, alarm)
- Trilfunctie (al heeft elke telefoon dit tegenwoordig wel)
- Batterij moet wel vrij lang meegaan.
- Design moet niet te saai en rechthoekig zijn.
- Polyfonic ringtones (Beetje met de tijd meegaan ;))

Op kieskeurig.nl kan je zo'n form invullen met je eisen en dan krijg je zo'n keurig lijstje met de telefoons die daar aan voldoen. Het nadeel is wel dat er soms teveel telefoons staan zodat ik weer geen keuze kan maken.

Alvast bedankt. :)
 
Ik heb een maand of 2 de samsung S300 en bevalt prima, leuke extras (headset, datakabel en 2e accu).
 
Zelf heb ik de Sharp GX10.
Weet niet wat voor budget je voor je telefoon hebt??

Als provider zou ik voor Vodafone gaan! Bevalt mij tenminste het beste! En tja de sharp GX10 is natuurlijk wel een telefoon met een prijskaartje.!
wil je een abbonement of prepaid? etc etc? ff wat belangrijke punten voor jezelf neerzetten wat jij wil... dus abbo of prepaid? budget wat je wil uitgeven? merk voorkeur voor telefoon?
 
Ik kan alleen zeggen dat ik als provider O2 heb. Altijd volledig bereik en geen problemen verder mee gehad. Ik meende dat O2 nu weer Telfort heet?
 
Geplaatst door Muurhond
Ik kan alleen zeggen dat ik als provider O2 heb. Altijd volledig bereik en geen problemen verder mee gehad. Ik meende dat O2 nu weer Telfort heet?

Volgens mij nu T-mobile?

Ik zag een aanbieding van T-mobile met een siemens c55 + 100 euro btg voor 199 euro!

Die c55 lijkt me sowieso een erg mooie tel.. iemand ervaringen hiermee?
 
Geplaatst door BrEeZeR


Ik zag een aanbieding van T-mobile(voorheen BEN) met een siemens c55 + 100 euro btg voor 199 euro!

Die c55 lijkt me sowieso een erg mooie tel.. iemand ervaringen hiermee?

Ik heb de C55 en ik ben er zeer tevreden over!!!

Wat ik al eerder zei, in mijn vorige posting en deze link;
http://www.my-siemens.com/MySiemens...0_product%3AMW%2FHD%2FHD%2FC55%2Fdesc,FF.html

Hij heeft veel extra's, maar voornamelijk gemakkelijk in gebruik. Verder een mooi design, licht in gewicht, goede accu, organiser, etc, etc.

en @muurhond, op mijn tel. staat nog steeds O2

Groetjes
 
Geplaatst door virtually


Ik heb de C55 en ik ben er zeer tevreden over!!!

Wat ik al eerder zei, in mijn vorige posting en deze link;
http://www.my-siemens.com/MySiemens...0_product%3AMW%2FHD%2FHD%2FC55%2Fdesc,FF.html

Hij heeft veel extra's, maar voornamelijk gemakkelijk in gebruik. Verder een mooi design, licht in gewicht, goede accu, organiser, etc, etc.

en @muurhond, op mijn tel. staat nog steeds O2

Groetjes

Mjah, als ik mijn beltegoed opvraag, staat er ook gewoon O2, maar ik heb ook een menu Telfort-->eMail.

Maakt niet uit, toen ik me Nokia 3330 kocht, was de provider O2, even later Telfort en nu staan ze er beide. Op de NL-site van O2 staat dat ze weer Telfort gaan heten binnenkort. Et zal allemaal wel. :)
 
Geplaatst door virtually


Ik heb de C55 en ik ben er zeer tevreden over!!!

Wat ik al eerder zei, in mijn vorige posting en deze link;
http://www.my-siemens.com/MySiemens...0_product%3AMW%2FHD%2FHD%2FC55%2Fdesc,FF.html

Hij heeft veel extra's, maar voornamelijk gemakkelijk in gebruik. Verder een mooi design, licht in gewicht, goede accu, organiser, etc, etc.

en @muurhond, op mijn tel. staat nog steeds O2

Groetjes

Ah ja ik had het wel gelezen maar vergeten te replyen :eek:

Heeft jou C55 een blauw display? Want ik zie ze ook vaak in het oranje en dat vind ik om eerlijk te zijn een stuk minder mooi.
 
Geplaatst door BrEeZeR


Ah ja ik had het wel gelezen maar vergeten te replyen :eek:

Heeft jou C55 een blauw display? Want ik zie ze ook vaak in het oranje en dat vind ik om eerlijk te zijn een stuk minder mooi.

hq_c55_10.jpg
 
Ja, die inderdaad.. hoop dat die ook gewoon te krijgen zijn in Nederland.

Ik weet niet of T-mobile wel zo goed is namelijk (was vroeger Ben)..
 
Ik vind dat oranje displaytje wel wat hebben, maar ieder zijn smaak.

Ik heb T-mobile gehad en vind ze totaal niet klantvriendelijk en trouwens erg duur voor een fervent beller als ik. Geef mij maar O2, straks weer Telfort, kan dan tenminste 500 minuten bellen voor €12,50

Veel plezier met je nieuwe phone

Groetjes
 
is de nokia 7210 niets ???

als je een camera wilt 7250 ( 7520i is nog beter )
 
Geplaatst door realmitch
is de nokia 7210 niets ???

als je een camera wilt 7250 ( 7520i is nog beter )

Die is mij wat aan de dure kant en daarbij komt dat ik het niet zo op Nokia's heb.. iedereen loopt ermee :)

Ik bestel volgende week waarschijnlijk de Siemens C55 (simlockvrij :p) met oranje scherm (blauw is toch niet zo mooi als het lijkt :p)

Tnx voor alle reply's :)
 
Ehmz, ik wil niet vervelend doen, maar een nieuwe Nokia ziet er heel wat beter uit dan die Siemens C55 hoor.

Niet elke Nokia ziet er etzelfde uit, dus die opmerking dat iedereen er mee loopt, gaat niet op. Er zijn zat mensen met een Nokia idd, maar dat geldt ook voor Siemens en nog wat andere merken. ;)
 
Geplaatst door Muurhond
Ehmz, ik wil niet vervelend doen, maar een nieuwe Nokia ziet er heel wat beter uit dan die Siemens C55 hoor.

Niet elke Nokia ziet er etzelfde uit, dus die opmerking dat iedereen er mee loopt, gaat niet op. Er zijn zat mensen met een Nokia idd, maar dat geldt ook voor Siemens en nog wat andere merken. ;)

Dat is meer een kwestie van smaak dan een feit.. daarbij komt dat Nokia's toch wel vrij prijzig zijn t.o.v deze Siemens die meer functies heeft dan bijv een Nokia 3410 en ongeveer hetzelfde kost.

Zit nu eik te twijfelen tussen een Siemens C55 met oranje of met blauw schermpje.. :confused:
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet de prijzen precies, maar ik zag dat de Siemens C55 als enigste extra, poly-dinges ringtones heeft.

Maar goed, zeg nou zelf, je neemt toch niet een lelijke oranje Maxima-beeldschermkleurtje?

Blauw is veel mooier IMO.
 
Ik heb sinds kort een Nokia 6610 heel leuk dingetje niet te groot, niet te klein mooi plaat, lange standby tijd.. kleurendisplay en jawel er zit een radio in.
Ik ben er in ieder geval heel blij mee.
 
Ik heb de nokia 6310. Alles wat jij wilt zit erop behalve die polyfoon ringtones. Ik vind de kalender functie lekker handig. Ik hoef geen agenda meer mee te slepen en met het alarmpje aan hoef ik ook geen afspraak te missen. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan