factory tycoon werkt niet met XP????

Status
Niet open voor verdere reacties.

pearl5

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2001
Hoi hoi...

Ik hoop dat iemand me kan helpen?!
Ik heb Factory Tycoon gekocht en heb m geprobeerd te installeren.
Eerst gaf ie fout 267??? (nog nooit van gehoord) aan en nu geeft ie steeds de melding: Niet Afgehandelde Uitzondering, fout 0x80040303 aan.

Na veel proberen kwam ik tot de conclusie dat ik me in de systeemeisen heb vergist. Ik dacht dat er stond 'minimale', maar de 'systeemeisen' voor het spel zijn: Windows 95,98 of 2000.
En ik heb XP Pro.

Ik heb op de site van Davilex (waar het spel van is) gekeken of er n patch was voor xp en die blijken er wel te zijn. Alleen is t onmogelijk om uit te vinden welke je nou moet hebben.

Ook ben ik vergeten n herstelpunt te maken voor het installeren van 1 van die patches en nu kan ik dus geen systeemherstel uitvoeren.

Heeft iemand enig idee hoe of wat ik eraan kan doen, zodat ik eindelijk aan het spel kan beginnen!???!?!?!?

Alvast bedankt uit de grond van mn hart.

Groetjes Pearl

Misschien lukt het met de compatibiliteitsmodus. Kijk bij help en ondersteuning voor meer informatie. Fout 267 bekent trouwens directory name invalid.

Laatst bewerkt:
Hoi Hoi...

Had ik ook al geprobeerd, vergat ik erbij te zetten.
En n vriend van me zei de sleutels van davilex verwijderen in regedit, maar nix doet ut!!

Misschien maar terug naar de winkel met t spel of de helpdesk van Davilex??????

Tnx anyways!!!

Geplaatst door pearl5
Hoi Hoi...

Had ik ook al geprobeerd, vergat ik erbij te zetten.
En n vriend van me zei de sleutels van davilex verwijderen in regedit, maar nix doet ut!!

Misschien maar terug naar de winkel met t spel of de helpdesk van Davilex??????

Tnx anyways!!!

Je zou eerst de helpdesk van Davilex kunnen proberen. Als dat niet werkt terug naar de winkel gaan...

Hoi hoi...

Bedankt allemaal!

Het is opgelost, het spel werkt.
Staat n link op de service-site van Davilex en daar stond weer n link die leidde naar: wat te doen als het spel niet werkt.
Bleek n foutje in de data map te staan, waardoor het uitpakken niet goed ging.

Greetz

Hoe opgelost?

Zou je mij misschien kunnen vertellen hoe je dit hebt opgelost? Ook ik ben tegen deze foutmelding aangelopen alleen helaas is de davilex site niet langer actief.

Bij voorbaat dank.

Hoe opgelost? (2)

Ik heb het spel ook geïnstalleerd en bij mij werkt het ook niet, de directory kan niet gevonden worden of iets dergelijks dus ik denk dat ik hetzelfde probleem heb als de topicstarter. Mocht iemand nog weten hoe dit op te lossen is dan zou ik het eveneens graag horen.

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Oplossing

Ik heb nog even verder gezocht en uiteindelijk ben ik uitgekomen bij het antwoord wat bij mij het probleem heeft opgelost. Wanneer je het programma installeert moet je de folder waarin het spel geïnstalleerd wordt aanpassen, er staat achter de volledige naam van de map nog een spatie en zodra deze wordt verwijderd werkt het spel.

Succes! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan