Sorry, ik heb me er niet heel ver in verdiept, maar uit de helptekst begrijp ik toch dat je zowel vanuit een website (of outlookformulier verwijzend naar een website) als vanuit Word gegevens automatisch in een database kunt krijgen.
Helptekst Word:
* Een formulier dat op het web wordt gedistribueerd. Gebruikers kunnen het formulier in een browser bekijken en invullen. Als gebruikers het document hebben ingevuld, wordt de informatie naar een database op een HTTP-server verzonden. In web- of HTML- formulieren wordt gebruik gemaakt van ActiveX-besturingselementen.
* Een formulier dat door gebruikers in Word wordt bekeken en ingevuld. Dit formulier wordt verspreid en verzameld door middel van e-mail of een netwerkshare. U kunt invulvelden, selectievakjes en vervolgkeuzelijsten gebruiken. Als u meer flexibiliteit en krachtige besturingselementen wilt hebben, kunt u ActiveX-besturingselementen gebruiken op de werkbalk Werkset. U kunt de gegevens uit dit formulier verzamelen en vervolgens analyseren in Microsoft Access of Excel.
Het hoe en wat staat er niet uitgebreid bij, daar zul je een volledige handleiding Word bij nodig hebben, of wellicht de hulp van iemand die zoiets al doet.
Groeten