Medal Of Honor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Önder

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2004
Hallo allemaal,

Ik wil graag cheats gebruiken om Medal Of Honor te kunnen uitspelen i.v.m een van de laatste missie's ik heb er alles aan gedaan om langs torens met machine guns te komen maar is me niet gelukt. Dus wil ik nu cheats gebruiken. Mijn vraag luid als volgt Hoe kan ik cheats gebruiken? Zijn er ook speciale trainer bots? of iets anders dat mij kan helpen om het spel uit te spelen. Tips ofzo. Maar een ding snap ik niet van het spel ik heb het spel bijna uitgespeelt en ik heb maar een medailye hoort dat zo?

Hier kan je een trainer en wat cheatcodes vinden. Verder staat hier uitgelegd hoe je de verschillende medailles kan verdienen :)

Die trainer doet het niet. Ik heb alles geprobeert.
En de cheatcodes snap ik niet wat moet ik doen ik ben niet goed in engels

Hier de belangrijkste cheats dan:
Rechtsklik op de snelkoppeling naar Medal of Honor en verander het vak "Doel" naar het volgende (let op de aanhalingstekens):
"C:\pad_naar_mohaa\mohaa.exe" +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1

Start het spel en laadt een level. Druk op ~ en typ:

wuss -- alle wapens
dog -- god mode
fullheald -- gezondheid naar 100%
notarget -- vijanden schieten niet meer op je (?)
give ammo -- ammo vol
noclip -- loop door muren heen

ALs ik doel wil veranderen krijg ik het volgende bericht:

C:\Program files\EA GAMES\MOHAA\Mohaa.exe, die in het vak doel is opgegeven ongeldig, Controleer of de bestandnaam en het pad juist zijn.

Ik weet niet wat ik moet doen verder staat deze tekst als in doel "C:\Program Files\EA GAMES\MOHAA\MOHAA +set ui_console 1+set thereisnomonkey 1 +set cheats 1 +set ui_console 1.exe" Ik weet niet hoe het er komt ik heb het niet gezet. Graag hulp hierbij.

En die ene site staat waar ik medales aan kan verdienen maar ik heb bijna al die missies gehad ik heb aleen een medailye gekregen voor missie 3 landingen in Normandy Omaha Beach.

Geplaatst door Önder
Deze tekst staat als in doel "C:\Program Files\EA GAMES\MOHAA\MOHAA +set ui_console 1+set thereisnomonkey 1 +set cheats 1 +set ui_console 1.exe"
Dat moet dus zijn:

"C:\Program Files\EA GAMES\MOHAA\mohaa.exe" +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1
En dan werkt het. Verder krijg je die medailles alleen wanneer je speciale (vaak verborgen) submissies vervult en wanneer je het spel helemaal hebt uitgespeeld.

"E:\EA Games\MOHAA\MOHAA.exe" +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1

let op tussen MOHAA.exe" en +set ui_console 1 staat een spatie.....

"E: is de schijf waar MOHAA geinstalleerd staat dus als dat bij jouw een andere is effe letter veranderen.

Mike

Geplaatst door piepenbm
"E:\EA Games\MOHAA\MOHAA.exe" +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1

let op tussen MOHAA.exe" en +set ui_console 1 staat een spatie.....

"E: is de schijf waar MOHAA geinstalleerd staat dus als dat bij jouw een andere is effe letter veranderen.

Mike

Ik weet misschien waar het aan ligt. Ik had deze spel vroeger geinstaleert en toen heb ik systeem herstel(fabrikanten herstel) gedaan zonder alle vroegere bestanden te wissen. Dus ik denk dat het pad naam is verandert. Ik weet het niet zeker zou het daaraan kunnen liggen?

Volgens mij moet je ook kijken of "beginnen in", overeen komt met "Doel", bij eigenschappen van je snelkoppeling.

cheats mohaa

Rechtsklik op de snelkoppeling naar Medal of Honor en verander het vak "Doel" naar het volgende (let op de aanhalingstekens):
"C:\pad_naar_mohaa\mohaa.exe" +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1

Als ik rechts op het pictogram (bureaublad) klik, zie ik geen "doel" staan.
Mogelijk doe ik iets niet goed. Wie helpt!

Re: cheats mohaa

Geplaatst door njgv
Als ik rechts op het pictogram (bureaublad) klik, zie ik geen "doel" staan.
Mogelijk doe ik iets niet goed. Wie helpt!
Zie jij bij de snelkoppeling van MOHAA geen "Doel" staan, zoals in m'n bijlage?(zie bij de cursor)
attachment.php

Maak eens een screenshot, van de eigenschappen van jou snelkoppeling.

Bijlagen

• doel.jpg
    doel.jpg
    37,5 KB · Weergaven: 200
icoon Mohaa

Crash,
Ik moet me weer eens schamen.
Ik wist niet dat ik via "eigenschappen" bij het doel kon komen. Ik heb het met jouw hulp gevonden.
Het spel staat op de "d"-schijf dus ik zal de betreffende regel kopieren en in het vakje plaatsen.
Dan zou het moeten werken. Liever had ik het zonder cheats gedaan, maar ik loop nu hopeloos vast.
Alvast hartelijk dank voor de snelle reaktie!
Niek.

Graag gedaan.

Zorg dat X:\EA Games\MOHAA\ in "Beginnen in" staat, waarbij X de letter van je partitie is waar MOHAA geinstalleerd staat.

Je ziet bij mij geen Cheats.:D
PS waar zit je vast?

Ik heb de bewuste regel in het vak"pad" geplaatst. Ik heb nu wel de console maar bij het invoeren van een commando, werkt dit niet.
Gezien jouw bericht ben ik bang dat ik de regel in het verkeerde vak heb geplaatst. O jee!

Ik zit vast in het "schmerzen verhaal". Alle explosieven ontploffen en ik ben vlak bij de uitgang , maar wordt, gezien mijn lage gezondheid, direkt opgeblazen danwel afgeknald.

In het vak "beginnen", staat deze regel.
D:\PROGRA~1\EAGAME~1\MOHAA
Ik neem aan dat dit goed is.

Staat in je "Doel" regel, dan de volgende regel?
"D:\PROGRA~1\EAGAME~1\MOHAA" +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1

Let op de " en de spatie achter MOHAA.
Ook bij "Beginnen in" moeten er aanhalingstekens staan.

Ik zie een "pad" regel waarin staat:

"D:\Program Files\EA GAMES\MOHAA\MOHAA.exe" +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1
---------------------------------------------------------------------
en ik zie een "beginnen in " regel, waarin staat:
D:\PROGRA~1\EAGAME~1\MOHAA

(Tekst is gekopieerd. nb ik zie bij "beginnen in"geen aanhalingstekens.)
Ik heb ze er nu maar bijgezet.
Zou dat het probleem zijn ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan