Games voor mijn mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker54

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2005
Berichten
111
Hallo,

hoe moet ik op mijn Sharp TM100 games zetten?

hij is java-enabled en heeft een usbaansluiting...

en waar moet ik de games dan downloaden?


Groet, Karlo
 
Laatst bewerkt:
Ja okee, maar ik wil er niet voor betalen maar via een kabeltje doen...

hoe?
 
Hee!

ik heb de oplossing om gratis games en afbeeldingen en melodieën te downloaden voor op je mobiel

Hierbij hoef je geen kabeltje te kopen maar kan je via wap gewoon downloaden!

Je betaalt alleen voor de wap en niet voor het gebruik van de site!

Het werkt zo:

#je gaat naar www.tagtag.com
#je gaat nar de wapsite tagtag.com
#je kiest wat je wil: java/pics/melodies
#je toetst de code in die je eerder op de site hebt gezien via de computer
#download de jadfile en de jarfile
#ga terug via je mobiel
#klik op de jarlink en je krijgt de game op je mobiel

Pas op! De ringtones zijn niet gratis, om gratis ringtones te downloaden, zul je ze eerst op je eigen tagtagwebsite moeten zetten als midi
 
Laatst bewerkt:
en wat betaal je dan voor die wap-verbinding?
 
Wat afbeeldingen en ringtones betreft kan je ook gewoon op zoek gaan op het internet naar midifiles en jpeg/gif afbeeldingen, deze naar je computer downloaden en dan je telefoon in usbejen....
Wat games betreft heb ik geen flauw idee, daar gebruik ik mijn pc wel voor ipv een mobieltje...
 
Geplaatst door Sarvo
Wat afbeeldingen en ringtones betreft kan je ook gewoon op zoek gaan op het internet naar midifiles en jpeg/gif afbeeldingen, deze naar je computer downloaden en dan je telefoon in usbejen....
Wat games betreft heb ik geen flauw idee, daar gebruik ik mijn pc wel voor ipv een mobieltje...

ok, maar als je geen usbkabel van 25€(!) wil kopen?

>> zeg, waar haal jij je midi bestanden?
 
Laatst bewerkt:
Ik weet ff niet of dit onder auteursrecht valt, dus ik plaats ff geen link op helpmij... sorry
 
Mocht je nog interesse hebben in mobiele games. Dan weet ik een goede site voor je. www.nakko.com. Op deze site kun je voor vele merken en modellen voor mobiele telefoons gratis downloaden. Het enige wat je moet doen is aanmelden, maar dat is ook gratis. Vervolgens kun je het hetzij via je PC (datakabel) of via je mobiele telefoon zelf downloaden. Ook ringtones, wallpapers en video's kun je downloaden of sharen met andere leden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan