SHLWAPI.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

xp boy

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2002
ik had net op 1 van mijn pc's met xp de driver voor de geluidskaart geinstalleerd maar aan het eind moest ik de pc opnieuw opstarten nadat ik dat gedaan heb krijg ik een blauw scherm met SHLWAPI.dll is beschadigd... weet iemand hoe dit komt??? en hoe dit te verhelpen is?

Alvast bedankt Xp boy

Staat er nog een foutcode op het blauwe scherm of niet?

hoe wil ik het vervangen ik kom windows niet meer in:confused:

de foutcode moet ik effe opschrijven dan komt er zo aan...

Dit is wat ie aangeeft:

STOP: c0000221 {onjuiste controlesom kopie}
kopie SHLWAPI.dll is mogelijk beschadigd. De controlesom van de header komt niet overeen met de berekende controlesom.

dat is wat ie aangeeft in het blauwe scherm

Je hebt de verkeerde driver geïnstalleerd.

Microsoft:
RESOLUTION
To resolve this problem, obtain a new copy of the corrupted file or reinstall Windows XP. If you continue to receive any one of the error messages that are described in the "Summary" section after you reinstall Windows XP, a hardware problem or a network problem may exist.

Wel een extreme oplossing voor zo'n probleem.
Download de file, zet hem op een floppy en kopieër hem in de recoverymodus van XP.

ik installeer windows wel opnieuw
want dat had ik vanochtend al gedaan op die pc maar er misten een paar drivers.
trouwens hoe kon het de verkeerde driver zijn ik heb het via de officiele website van de moederbord gedownload en daar stond maar 1 driver voor de geluidskaart.

er is mij net ineens iets overkomen wat mij nog nooitt is gebeurd...
ik wil windows opnieuw installeren maar dat lukt niet echt...
nadat ik mijn product key heb ingevoerd en hij de bestanden wil kopieren geeft ie steeds fouten aan dat ie .dll bestanden niet kan vinden op de xp cd weet iemand hoe dit ineens komt?

Dit probleem lijkt er verdacht veel op dat je geheugen defect is. Maak anders je systeemkast eens open en kijk of de geheugenbankjes goed zijn aaangedrukt.

Groeten Oossie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan