Powerpointpresentatie omzetten naar DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tinneketin

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2006
Hallo,

Is er iemand die weet hoe ik een powerpointpresentatie met foto's,muziek en effecten kan omzetten naar DVD om af te spelen met DVDspeler op TV?
Alle hulp en tips van harte welkom!

Groetjes Tinneketin

Je kunt de PowerPoint presentatie eerst omzetten met een programma, bijvoorbeeld PowerVideoMaker, en dan op DVD branden, bijvoorbeeld met NeroVision Express of gewoon los op een DVD werkt meestal ook.

Oké bedankt ik zal het eens uitproberen.
Hoop dat het lukt om op DVD te krijgen met dezelfde effecten enzo zoals in PPS.

>Ik heb powervideomaker uitgeprobeerd maar de kwaliteit is echt niet goed qua helderheid foto's enzovoorts en ook kan ik de dvd niet afspelen via dvdspeler wel met de pc?
Heeft er iemand raad met dit aub?

Er zijn nog veel meer programma's om PowerPoint presenaties om te zetten naar een video-bestand, bijvoorbeeld PowerPoint to DVD. Zoek anders maar eens op google naar PPT to DVD of PPT to MPEG.

Hoe heb je het op DVD gebrand? Misschien moet je een andere manier proberen.

Ik heb het gebrand via nero.
De presentatie "moet" klaar zijn half mei maar is nog niet helemaal klaar momenteel.
Het is de bedoeling om als herinnering af te geven aan de mensen met alle foto's erop van het communiefeestje (7mei) van mijn dochter.
Daarom kan ik nog niet proberen met de proefversie omdat ze dan al afgelopen zijn tegen dat ik ze echt nodig heb.
Bij powerdvdmaker komt er wel iets op tijdens de proefversie! :o(

Tinneketin zei:
Daarom kan ik nog niet proberen met de proefversie omdat ze dan al afgelopen zijn tegen dat ik ze echt nodig heb.
Tja, daar kan ik ook niets aan doen...

Je kan ook Adobe premiere pro gebruiken hiervoor. Dat doe ik zelf namelijk ook.

Je kan dan alle gemaakte items erin slepen, geluid erbij, filmpjes, plaatjes, alles en je renderd alles tot 1 geheel en brand het dan op de DVD als 1 compleet bestand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan