verclsid.exe komt steeds opduiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

aquabluee

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2005
Hallo iedereen! ;)
Ik heb al een tijdje een probleempje, want door het programmaatje verclsid.exe wordt het internetten heel wat vertraagd. Het is heel vervelend, ik blijf het maar verwijderen in de map Windows, maar het komt weer terug :confused: Weet iemand hier meer van of heeft die er ook last van (gehad) ?? .. ps ik weet niet zoveel van pc's

al virus scanner over heen gehaald, of een spy-bot scanner?

<a href="http://forum.gamers.nl/showthread.php?threadid=68644" target="_blank">>klik<</a> :)

Heey, dank :thumb: mag je gewoon zelf KB908531 (een update) verwijderen uit de windowsmap??

Nee, deze moet je de-installeren vanuit je ge-installeerde software lijst...

En als je dan toch bezig bent Google dan ook eens op: KB911567, KB908531, KB911562, KB912812 grote kans dat je die 'beveiligingsupdates' ook wil de-installeren want in dit geval is Mickey-soft ZELF de bug in je net geupdate-te systeem...

Laatst bewerkt:
Maar de-installeren van de patch is makkelijker daar morgen dan de goede patch meteen in 1 keer toegepast kan worden...
(Heb dit geverifeerd met mijn rechtstreekse Microsoft medewerker contactpersoon welke een manager is al daar).
Bovendien is dit dus maar 1 van de patch problemen...
De andere patches heb ik in het weekend al aangegeven (en is vandaag op de automatiseringsgids site nog eens bevestigd):
Betreffende patchnummers zijn: KB911567, KB908531, KB911562, KB912812

Laatst bewerkt:
Okeey Dankjuh allemaal :) want ik wou al bijna windows xp er opnieuw indoen, want me pc blijft heel vaak vastzitten :s
Ik ga die fix proberen, dus ff een dag wachten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan