Rome total war Barbarian invasian (cheats werken niet)

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Berichten
530
IK heb dus rome total war barbarian invasion. en uiteraard rtw zelf ook natuurlijk. Ik heb paar probleemjes met de cheats. als ik cheats wil gebruiken moet ik op ~ drukken en dan de code invoeren en dan enter. Een van de codes is add_money 40000. deze lukt trouwens ook. alleen je hebt ook van die cheats zoals add_population of settlement_cq (naam van je settlement)

add_population 40000 bijvoorbeeld als ik dat doe zegt ie cant found settlement in de cheat window. en settlement_cq geeft dezelfde error. er zijn nog meer cheats die ik niet helemaal onder de knie heb. maar bij de meeste die niet lukken moet ik na de command de naam van de stad/settlement of de hoeveelheid invullen achter de command. dit soort cheats zoals de 2 net genoemd snap ik dus niet. mocht je weten wat ik verkeerd doe en hoe ik het wel meot doen zeg het dan ff.:D :D :thumb:
 
voor de cheat van add_population mag je maximaal 4000 per keer dat je de cheat gebruikt dus: add_population Rome 4000 en als je de cheat nog is wilt gebruiken zonder ze opnieuw te moeten intikken druk je op het pijltje naar boven:D
 
Laatst bewerkt:
ik heb ook een vraag hoe werkt die recruitment code nou (process_rc) hij werkt niet bij mij
 
IK heb dus rome total war barbarian invasion. en uiteraard rtw zelf ook natuurlijk. Ik heb paar probleemjes met de cheats. als ik cheats wil gebruiken moet ik op ~ drukken en dan de code invoeren en dan enter. Een van de codes is add_money 40000. deze lukt trouwens ook. alleen je hebt ook van die cheats zoals add_population of settlement_cq (naam van je settlement)

add_population 40000 bijvoorbeeld als ik dat doe zegt ie cant found settlement in de cheat window. en settlement_cq geeft dezelfde error. er zijn nog meer cheats die ik niet helemaal onder de knie heb. maar bij de meeste die niet lukken moet ik na de command de naam van de stad/settlement of de hoeveelheid invullen achter de command. dit soort cheats zoals de 2 net genoemd snap ik dus niet. mocht je weten wat ik verkeerd doe en hoe ik het wel meot doen zeg het dan ff.:D :D :thumb:


kan ook aan je patch liggen
 
recruiting cheat

een half jaar geleden toen ik rtw en rtwbi net had doen wist ik hoe de recruiting cheat moest maar ben het vergeten en heb nogal wat problemen met slavs gelukkig ben ik veel sterker maar het zou handig zijn als ik weet hoe hij moet want ik heb met bijna iedereen war omdat ik heel het bovenste bezit :evil: maar huns zijn wel redelijk sterk
 
mobey cheat werkt niet

hey als ik die money cheat gebruik op rome total war
dan zegt em altijd dat hij het niet herkend
ik vul altijd add_money 40000 of 4000 in
 
Cheatschermpje werkt niet..

Ik heb zojuist de Gold Edition gekocht, daarin zitten Total War en Barbarian Invasion.
Ik speel gewoon Total War maar als ik ~ indruk opent het cheatschermpje niet.
Kan iemand zo snel mogelijk reageren? Zit in geldnood :p

Met vriendelijke groet,
 
IK heb dus rome total war barbarian invasion. en uiteraard rtw zelf ook natuurlijk. Ik heb paar probleemjes met de cheats. als ik cheats wil gebruiken moet ik op ~ drukken en dan de code invoeren en dan enter. Een van de codes is add_money 40000. deze lukt trouwens ook. alleen je hebt ook van die cheats zoals add_population of settlement_cq (naam van je settlement)

add_population 40000 bijvoorbeeld als ik dat doe zegt ie cant found settlement in de cheat window. en settlement_cq geeft dezelfde error. er zijn nog meer cheats die ik niet helemaal onder de knie heb. maar bij de meeste die niet lukken moet ik na de command de naam van de stad/settlement of de hoeveelheid invullen achter de command. dit soort cheats zoals de 2 net genoemd snap ik dus niet. mocht je weten wat ik verkeerd doe en hoe ik het wel meot doen zeg het dan ff.:D :D :thumb:

Ik hbe volgens mij ontdekt wat je fout doet. bij add_population 40000 ben je vergeten de settlement naam er tussen te doen. het moet dus zijn: add_population Rome 40000 (bijvoorbeeld) het kunnen ook andere steden zijn. 2de cheat: het is process_cq (cityname)
voorbeeld: process_cq Sparta

meer cheats:
add_money 40000 = krijg 40000 denarii
toggle_fow = je ziet de hele map en minimap met alle keluren van facties
bestbuy = soldaten 10% goedkoper

ik hoop dat ik je kon helpen
 
Topic stamt uit 2006 en is nu diverse keren gekaapt. Om dit tegen te gaan gaat er een slot op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan