mooie logo maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

josvink66

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2006
eey weet iemand gratis software om een mooie logo voor mijn site te maken het mag ook via internet:thumb:

voor een mooi en origineel logo moet je toch echt zelf gaan knutselen. Met photoshop, Gimp of fireworks. Paint zal nog kunnen voor simpele logo's.

Maakt mooie logo's maar [officieel] niet gratis: The Logo creator

Allemaal Bull **** programma's ... Gebruik AAA Logo en betaal voor het programma :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Het leukste is nog altijd zelf een logo maken.
Is niet moeilijk als je er even de tijd voor neemt.
Een heel simpel logo kan al heel goed zijn!:thumb:

Anders zijn er inderdaad van die programma's die je kunnen helpen, zoals AAA Logo enz. maar als je het zelf maakt, kan je alles zelf bepalen.

Nog een tip bij zelf maken: gebruik ColorCop om van een mooie kleur, waarvan je de code niet weet, toch te kunnen gebruiken.

1. Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wilt ...
2. Ze hebben meer dan 4000 verschillende logo's ...
3. Ze hebben meer kleuren en met schaduw en op -en aflopend :D

Nu jij weer :D

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

AAA Logo is in mijn ogen ook het beste '' logo-maker '' programma, moest laatst ook voor m'n eigen sites logo's gaan maken.

Alleen veel mensen denken dat zelf een logo maken veel en moeilijk werk is, terwijl dat in de praktijk wel meevalt.

Hoe weet je dat ze meer kleuren hebben?:p

voordat ik AAA Logo vond had ik al tig duizend andere prohgramma's gehad met minder succes en ook ColorCop gebruikt ;)

Nu jij weer :p

Goed we zijn aan de conclusie toe: AAA Logo is inderdaad een goed programma, maar zelf doen kan ook en daar zijn genoeg mogelijkheden voor.

Om ff een indruk te krijgen heb ik snel een klein logo'tje gemaakt..
PS: Hij is beetje slordig :p heb met paint ff bewerkt :P
Deel%201.bmp

Voor simpele logo's raad ik je paint.net aan ;) Ik gebruik het nu al een flinke poos en ik leer steeds meer. Het is een combinatie van paint en photoshop. Het heeft meer functies dan paint, maar veel minder dan photoshop. Maar wat wel een groot voordeel is, het programma is veel minder "zwaar" en het is freeware. Ook komen er geregeld update's binnen voor het programma ;) www.microsoft.com (even zoeken op paint.net en je vind het wel) En nog even iets, het programma vereist wel microsoft.net :p

greets niels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan