intallatie nero 7 op vista geeft foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

nico1887

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2003
Berichten
16
Bij het installeren van nero 7 ( de nieuwste versie die compatilble is met vista) krijg ik als de installatiewizard al een tijdje bezig is en de groene balk voor het initialiseren op ongeveer 80% zit de volgede foutmelding|:

Er verschijnt eerst een popupvensterje waarin wordt medegedeeld :

windows installer werkt niet meer

er gaat dan een balkje lopen die een oplossing voor het probleem probeert te vinden maar deze wordt niet gevonden. Het enige dat je kan doen is op programma afsluiten drukken.

Hierna verschijnt er een vester met een 'Internal error':

Custom Action DLL crashed on last call in function
''NeroAg_UnregisterComEx'' The installer must now exit
Crashtread ID 4268
Currenttread ID 5572

en het enige wat je kan doen is "OK" drukken.

De groene balk van de installatie wizard loopt verder en gaat naar 100% waarna verschijnt dat de installatie niet goed voltooid is en het programma dus niet werkt. Om de fouten te herstellen moet ik de installatie nog een keer uitvoeren.

Weet iemand en oplossing of heeft iemand een suggestie die tot de oplossing kan leiden?
Alvast bedankt

Nico1887
 
Extra info

Extra info:

De bestanden worden wel naar de schijf geschreven en Nero 7 komt ook bij software te staan in het configuratiescherm.

Nero 7 is niet meer te verwijderen (niet via installatie wizard en ook niet via verwijderen in configuratiescherm), omdat bij het verwijderen dezelfde foutmelding optreedt.

Ook via de genereal cleaner van Nero die wordt aangeboden op de officiele site is Nero niet te verwijderen, maar hierbij treedt een ander probleem op. Er verschijnt een zelfde soort popup als hierboven maar dit keer met "Microsoft register server werkt niet meer"

Nico 1887
 
nero 7 foutmelding

Ik heb exact hetzelfde probleem , al iemand een oplossing gevonden ??

Alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan