Ikoontjes van de snelkoppelingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Berichten
700
In mijn besturingssysteem Windows 7 heb ik MS Office XP Prof geïnstalleerd en dit tot mijn algehele voldoening. Alleen dit: de ikoontjes bij de snelkoppelingen op mijn bureaublad zijn nietszeggende dingen (blad met omgeplooid hoekje met daarop 6 embleempjes van Microsoft (?). Alleen bij Access staat het Access-embleem. Niet dat het invloed heeft op de werking van die programma's maar het stoort mij dat daar niet de emblemen van Word, Excell en Powerpoint staan. Wie heeft een oplossing?
 
even snelkoppeling verwijderen en vanuit je start menu opnieuw naar je bureaublad kopieren misschien ??


gr wout
 
Allemaal goed en wel, pslijper, maar ik zie in mijn menu Start - Alle programma's, toch wel nergens een aanwijzing naar noch Word, noch Excell, noch Powerpoint. Hoe zou dat kunnen komen?
 
Verkeerde iconen

In start alle programmas : ga naar office 2007 en dan opent een submenu met alle office onderdelen. van daaruit kopïeren naar gewenste plaats.. Misschien lukt dat?
Succes
:)
 
Allemaal goed en wel, maar ik heb Office XP Prof geïnstalleerd (zie mijn oorspronkelijke vraag). Ik vind het onnodig Office 2007 te kopen (of de meegeleverde 60-dagen proefversie van Office 2007 te installeren) aangezien alles schijnt te werken met Office XP Prof 2002.
 
optie 1 welke is gegeven ( startmenu gebruiken om opnieuw snelkoppelingen te creeren op je bureaublad ) als dat niet kan omdat heel office mogelijk uit je menu weg is dan optie 2

gebruik de verkenner ga naar de bewuste office map en maak daar van excel, acces powerpoint etc etc snelkoppeling
 
Bedankt, pslijper, mijn "ocoonprobleem" is opgelost: op mijn bureaublad staan nu normale icoontjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan