solid edge instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0686

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2008
Berichten
67
hallo,

Ik had een paar weken terug solid edge v16(3d tekenprogramma) op mijn pc staan. Deze is al weer wat ouder dus ik had besloten
om v20 te installeren. Ik heb eerst solid edge v16 via: configuratiescherm-programma verwijderen en het programma verwijderd.
toen ging ik v20 installeren maar ik kreeg een foutmelding dat solid edge nog op de pc staat.
Ik heb een clean-up tool gebruikt van solid edge, en in de regedit moest ik ook een map verwijderen van solid edge.
Maar hij geeft nu nog steeds een foutmelding dat solid edge nog op mijn pc staat.

mijn vraag is waar zou een bestand staan van solid edge zodat ik hem kan verwijderen en de v20 kan instaleren,
hebben jullie dit vaker gehad met misschien een ander programma

alvast bedankt voor julie reacties
 
Dit is inderdaad een beetje onhandig, om het zo te zeggen.
Ik heb het zelf ook gehad met Cinema 4D, toen heb ik het zelfde gedaan, maar het bleef komen.

Je moet eens goed kijken in het Register van Windows en op de HDD voor overgebleven bestanden van Solid Edge.
Of je moet een ander clean-up tool gebruiken, bijvoorbeeld CCleaner.
(http://www.piriform.com/ccleaner/download)

Bij mij ging het alleen weg door Windows opnieuw te installeren, maar dat moest ik ziezo doen.
Maar dat betekent wel dat er toch wel ergens nog "regels" in het Register staan.

Succes
 
Dat is het probleem met het windows register (niet regedit) op de raarste plaatsen blijft er een verwijzing staan.
Maar als het een legale versie is kan je toch gewoon updaten of de helpdesk vragen. Is te vinden op http://www.plm.automation.siemens.com
 
Bedank voor julie reacties

Ik zal met ccleaner de pc eens opschonen. Maar wat is nou het verschil tussen windows register en regedit.
Regedit kan ik gewoon vinden via uitvoeren, maar hoe ik in windows register moet komen is me onduidelijk.

Ik heb solid edge gewoon van school gekregen, zal wel legaal zijn dus. maar ik kan nu dus niet updaten omdat ik allebei versies niet kan installeren.
 
regedit is het commando wat het windows register oproept
Ik denk dat er ergens in het register een sleutel achter blijft die de versie controleert op de school versie en ziet dat V20 geen studenten versie is.
Als het zo is wordt het erg lastig. Kijk zowiezo uit met rommelen in het register (windows is geen linux)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan