Drivers PCMCIA Card

Status
Niet open voor verdere reacties.

Celox

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2008
Berichten
8
Beste Helpmij members,

Ik heb een PCMCIA kaartje hier liggen die ik in het verleden wel eens gebruikt heb op mijn windows laptop.

Ik heb hier nu geen drivers meer voor en die probeer ik te zoeken op internet maar ik kom er niet uit.

Details van het kaartje:
PCMCIA Card
11Mbps IEEE 802.11b

FCC ID: QDW AB008 WN100
Model: WN-100
Mac: 000AE905A801

Moet drivers hebben voor windows XP, ik kom uit op de website www.interepoch.com.tw maar die werkt niet meer.

Ik kom via google uit op verschillende sites waaronder ook duiste site met min of meer hetzelfde topic als mij.
Ik heb verschillende drivers geprobeerd maar helaas tevergeefs.

Iemand een idee?
 
Ik heb hier iets gevonden dat je misschien moet doen met dat 802.11b_PCMCIA_v2090770_final.zip bestand, vernoemd door de vorige poster, om het werkend te krijgen, mocht het niet direct lukken ermee.

Je zou ons even kunnen melden wat de PCIID van het apparaat precies is:
Start -> Uitvoeren -> devmgmt.msc -> dubbelklik op PCMCIA apparaat -> tabblad Details -> vermeld de VEN_XXXX, DEV_XXXX en SUBSYS_XXXX aanduiding in het onderste deelvak.

Vlgs. een tsjechische website zou deze driver voor een d-link650+ ook kunnen werken, maar gebruik dat uitsluitend als je met de tips van de vorige poster er niet mee komt. In de submap Drivers\WinXP van dit archief staan Windows XP drivers.
Hierbij teken ik wel aan dat de kans dat je in de Netprism.inf wat moet gaan veranderen voordat je 'm effectief kunt installeren. Gaat dan vooral over de naamgevingen en de zgn. PCIID (zie de vorige paragraaf hoe die te achterhalen).

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan