navigeren met tomtom naar buitenland

Status
Niet open voor verdere reacties.

spike-the-bike

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2005
Berichten
5
IK heb een vraag Kan iemand mij uitleggen hoe ik tomtom moet instellen als ik naar oostenrijk wil gaan
Ik heb de map benelux ,deutschland en oesterreich geinstalleerd. Als ik een plaats ingeef in oostenrijk en zeg dat hij ER IS GEEN ROUTE! wie kan mij helpen.
 
Het ligt eraan welke versie je van Tomtom hebt.

Heb je versie 3, dan kun je met de kaart "major roads of europe" vanaf Nederland naar Oostenrijk navigeren. Je ziet dan alleen de hoofd wegen en niet de kleinere wegen. Als je in de buurt van je bestemming bent, wissel je om naar de Oostenrijk kaart.

Heb je versie 5, dan zou je Oostenrijk met de plusmap kunnen installeren. De plusmappen bevatten de kaarten van het betreffende land plus de "major roads of europe".
Daar hoef je dan dus niet meer mee te wisselen.
 
Dan heb jij de gewone landen kaarten en niet de plusmappen. Dan kun je niet over landengrenzen heen navigeren, of je moet ook nog de Major roads hebben. Meestal zit die bij je installatiecd/dvd.
 
ja de Major roads map heb ik er bij zitten maar hoe kan ik dan aan de plusmappen komen kan ik deze dan downloaden????

gr jos
 
Ik ben in een winkel geweest die naviagtieartiekelen verkopen.
Maar deze zeggen dat je ook bij plus mappen steets moet overschakelen.
weet jij zeker dat dat niet hoeft.
Heb je zelf de plus mappen?

Gr jos
 
Als je een land pluskaart hebt, betekend het dat je van dat betreffende land detailkaarten hebt plus de europese hoofdwegen.

Dus als je de Benelux plus map hebt, heb je alle wegen van de Benelux plus de europese hoofdwegen.
Heb je de Duitse plus map dan heb je de detailkaarten van Duitsland, Oostenrijk, zwitserland, Polen en Tsjechie en de europese hoofdwegen.

Ik hoop dat het je zo duidelijk is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan