hoe werkt een tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

passion1958

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 okt 2010
Berichten
4
goedenmorgen
ik ben vnadaag voor het eerst op deze site
ik hdb julllie gevonden via google
de reden dat ik op zoek was is omdat ik een tablet gekocht heb maar er zit geen beschrijving bij en op de site is ook niets te vinden wat ik kan gebruiken
ik dacht dus dat je met een tablet leuke dingen kon doen zoals vermeld word bij verkooppunten
maar ik krijg hem niet goed aangesloten en werkend na uren blijkt dat hij het wel doet maar alleen als een soort muis
ik zoek dus de functie vrij tekenen en words bewerken
ik dacht dus dat je een word brief bv kon bewerken met de pen en er iets bij kon schrijven in je eigen handschrift dus iets schrijven op de tablet zelf
maar dit kan ik maar niet vinden
ik zou graag wat hulp en info van iemand krijgen
heb al eeen paar mails gestuurd naar de trust help site maar die is gesloten in het weekend en ik popel van ongeduld om ermee te werken
ik heb de sketch design tablet van trust
alvast bedankt

mvg patricia
 
als je nou eens type ,merk enzo vermeld ,kunnen de experts misschien wat zoeken voor je
 
trust tablet

goedenmorgen
wat fijn dat er al zo snel een reactie is
zoals ik al vermelde in mijn vraag heb ik een trust sketch design tablet
ik heb hem gekocht bij de mediamarkt
en ik weet dat dit niet het beste merk is maar ik wilde graag uitproberen wat je allemaal kan doen en vind dit bedrag dan even voldoende om te proberen
is het nl echt zo geweldig als iedereen zegt dan kan ik natuurlijk altijd nog een duurdere aanschaffen
bij deze aanschaf zat als software de drivers en een tekenprogramma artweaver
ik heb gelezen ergens op internet dat je waarschijnlijk een handschriftherkenningsprogramma nodig hebt?
bij de verkooppunten en op de site van trust staat vermeld dat je zo uit de hand moet kunnen tekenen
misschien dom maar ik dacht dat je dan op het tablet moest kunnen tekenen en niet in de speciaal programma
er staat ook vermeld dat je in msn messenger je eigen handschrift kan gebruiken maar dan krijg ik ook de melding dat ik geen software hiervoor heb vandaar mijn vraag aan jullie
ik ben niet echt een hele computerexpert gewoon een hobbyist
 
tablet

hoi puppie
nee het is degene die eentje verder staat
nr 16447
hij lijkt er wel op en volgens de verkoper is het dezelfde maar dan zonder muis en de laatste nieuwe versie
 
Dan zou op deze pagina je uitleg moeten staan.
 
uitlegpagina

hoi
dankjewel voor je moeite en snelle bericht
maar helaas kan ik hier dus niks vinden
ik ben hier al uren op bezig geweest
volgens hier moet hij geinstalleerd worden maar ik heb de handleiding gedownload en heb precies gedaan wat er staat maar toch werkt het niet
ik krijg nl niet eens de pictogram in mijn werkbalk
ook klopt de beschrijving van de pen niet want hier staat 3 knops en ik heb een 2knops
en de site zelf is gesloten vandaag
heb wel al een mail gestuurd
maar nogmaals bedankt voor je moeite
 
Let je wel op dat je de juiste drivers voor je besturingssyteem gebruikt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan