windows mail --> windows live mail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

WLM wordt naast Windows mail geïnstalleerd en niet overschreven.
Alleen de mailaccounts worden uit Windows mail geïmporteerd, de rest niet.
Wel kan je de menubalk in WLM activeren en daar kiezen voor menu Bestand > Importeren (uit) Windows mail.
De mails worden dan niet in dezelfde Postvak IN map in WLM gezet, maar in een aparte nieuwe map
Opslagmappen > Geïmporteerde map > Local folders.
Van hieruit kan je de mails per map selecteren en naar (bijv.) Postvak IN slepen.
 
Laatst bewerkt:
In de meeste gevallen ziet Windows Live Mail dat je gebruik maakt van Windows Mail en importeert direct je email account, contactpersonen en email bericht.
 
[QUOTE=TeuGem;2863767]Hoi,

WLM wordt naast Windows mail geïnstalleerd en niet overschreven.
Alleen de mailaccounts worden uit Windows mail geïmporteerd, de rest niet.
Wel kan je de menubalk in WLM activeren en daar kiezen voor menu Bestand > Importeren (uit) Windows mail.
De mails worden dan niet in dezelfde Postvak IN map in WLM gezet, maar in een aparte nieuwe map
Opslagmappen > Geïmporteerde map > Local folders.
Van hieruit kan je de mails per map selecteren en naar (bijv.) Postvak IN slepen.[/QUOTE]


hoi.
ik ben niet de eerste die met dit probleem zit. ik heb ook voor WLM gekozen. de contactpersonen ging vanzelf over vanuit WM, met de e-mails lukte dat niet.
ik heb ze daarom geimporteerd op basis van de aanwijzingen van MS.
ik zag ze niet en heb de operatie herhaald. onder Opslagmappen > Geïmporteerde map > Local folders. zijn ze niet te vinden.
via 'een bericht zoeken' vind ik niets in de geimporteerde map. wel in 'Alle e-mail'. En daar staan alle berichten dubbel in (idd twee keer de importeerfunctie gebruikt!). hoe achterhaal ik nu waar de geimporteerde mails staan?

ik zit erg met dit probleem. wie helpt me verder?????????????
groet
ht
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan