dia/negetiefenscanner van zolid

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Berichten
426
ik heb een dia/negetiefenscanner van zolid gekocht bij de aldi, maar het apparaat geeft alleenmaar een negatief beeld: hoe kan ik een positief beeld krijgen????
 
Het spijt mij dat ik het zo moet zeggen, maar wegflikkeren dat ding. Ik wil je de 20349239203 hits op internet besparen waarin problemen met dit baggerapparaat besproken worden, maar het is dus daadwerkelijk een slechte diascanner. En nee, ik roep niet iedereen na, maar ben dagelijks beroepsmatig met IT bezig. Niks dan ellende met dit apparaat.
 
nou ik krijg alleenmaar een negatief beeld en ik den dat ik dat negatieve beeld in een fotoprograma kan overzetten naar een positiev beeld
 
Hahaha, mooie beeldspraak. Nee, ik ben met dat ding echt uren bezig geweest en dacht eerst echt dat het aan mij lag of windows 7.
 
ik wil je nu toch wel even melden dat ik tegen je raad in toch geexpirmenteerd heb met mijn diascanner en ik beriek nu een goed resutaat. ik was ongeveer 20 jaar geleden in Limburg [zie bijlage]
 

Bijlagen

  • PICT0019.jpg
    PICT0019.jpg
    92,8 KB · Weergaven: 301
  • PICT0027.jpg
    PICT0027.jpg
    90,5 KB · Weergaven: 204
  • PICT0033.jpg
    PICT0033.jpg
    91,8 KB · Weergaven: 211
dat ik tegen je raad in toch geexpirmenteerd heb met mijn diascanner

Heel goed :thumb: Door klooien heb ik een groot deel van mijn de kennis opgebouwd, daar leer je van. Ik hoop dat je scanner nu verder prima werkt. Bij iemand anders scande deze scanner 3 dia's en hield hij het voor gezien, totdat je de PC weer opnieuw opstarte.
 
Ja mijn scannertje blijft het goed doen wint ik zoek al jaren naar een dergelijke oplossing en ik had zelfs all het idee om de dia's via een diaviewer met mijn camera te fotograferen
 
Ja mijn scannertje blijft het goed doen wint ik zoek al jaren naar een dergelijke oplossing en ik had zelfs all het idee om de dia's via een diaviewer met mijn camera te fotograferen

Als ik scan, krijg ik zwart beeld. Of had jij alleen negatief beeld? Ik snap echt niet hoe ik dit moet oplossen.
 
ik heb goede ervaring gehad met mijn zolid diascanner van de aldi http://www.google.nl/imgres?q=zolid+diascanner&hl=nl&client=firefox-a&hs=ppR&sa=X&rls=org.mozilla:nl:eek:fficial&biw=1440&bih=757&tbm=isch&prmd=imvnsfd&tbnid=uqwD44hg3KDsjM:&imgrefurl=http://computer-software.marktplaats.nl/scanners/523489912-zolid-dia-scanner.html&docid=FdqwfKCpHZwZkM&imgurl=http://fotos.marktplaats.com/kopen/8/ca/wZ3bVEuPs3AsTbIKSXRK7g%253D%253D.jpg&w=726&h=545&ei=ut6KT5GEEoiU8gOT5czXCQ&zoom=1&iact=hc&vpx=572&vpy=150&dur=2697&hovh=194&hovw=259&tx=116&ty=131&sig=115758109329979555969&page=1&tbnh=135&tbnw=155&start=0&ndsp=29&ved=1t:429,r:3,s:0,i:72. ik had ook heel veel dia's en die heb ik allemaal ingescand. eerst kreeg ik een negatief beeld, maar na wat menukeuzes kreeg ik een positief beeld. ik weet niet of jij ook zo'n diascanner heb, maar als je wil kan je deze via marktplaast kopen want hij zal nu niet meer bij de aldi te koop zijn, alhoewel de aldi heb ook wel koopjes die elk jaar weer langskomen.
 
Laatst bewerkt:
Ah oke, ik heb volgens mij een net wat andere. Maarja hij doet het gewoon niet, heb alls geprobeert. Maar ik zal maar is deze gewoon proberen, hopelijk werk tie.
 
dat een diascanner alleen maar zwart beeld scant vind ik breed want jij heb toch ook een diascanner en toch geen zwartbeeldscanner? je zal misschien toch wat over het hoofd hebben gezien. ik weet dat diascannen heel veel voldoening geeft en vooral de wat oude dia's. als er een merk opstaat kan je gaan zoeken nij google naar je probleem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan