Windows Vista Recovery Disk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harry Snor

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
1 mrt 2004
Berichten
12.410
Hallo !

Voor al degenen die een voor-geinstalleerde versie van Vista op hun laptop/PC hebben is dit een prima download, zowel voor 32- als 64-bits systemen : http://neosmart.net/blog/2008/download-windows-vista-x64-recovery-disc//#more-558

Beide versie's door mij getest en uitgeprobeerd.

Als Vista niet (goed) op start, kun je hiermee systeemherstel uitvoeren, Vista repareren etc.

Freeware.


Greetz,

Harry.
 
is dit alleen voor home premuim ?
ik kan met mijn ultimate in een recovery menu komen.
heb ik er dan ook nog wat aan ?
 
Getest op NL versie's of Engelse?
Komt er een taalconflikt op NL ?
 
Hoi !

Getest op Ultimate, zowel de 32- als de 64-bits versie,

Is in het Engels, maar dat levert geen problemen op !

Vista-kernel is immers altijd engels ?

Je kunt in je recovery-menu komen, back-up's terugzetten, restoren naar een vorige datum; kortom: wat je met een Vista-DVD ook kunt !

Heb je die, dan is deze disk overbodig.

Behakve Vista installeren........

Greetz,

Harry.
 
hoi

ik heb een laptop met vista maar die wil niet goed meer opstarten (ik kom er helemaal niet meer in) dan krijg ik een error:

de toepassing kan niet worden gestart omdat IMM32.dll niet kan worden gevonden.het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.

zelfs met veilige modus kom ik er niet in

toen kwam lexaldo en die zei dan ik dit kon proberen maar ik weet niet precies wat het inhoud enz.

en hoe ik het moet doen, kan iemand het me uitleggen( in jip en janeke taal als het kan)
 
Hoi, !

Opstarten van je Vista-DVD, kiezen voor reparatie, de rest wijst zich vanzelf.

Heb je geen Vista-DVD gebruik je de CD uit de link hierboven, start daarvan op, kies voor systeemherstel, en zet Vista terug naar een datum dat er nog wel normaal werd opgestart.

Lukt dit niet horen we het graag; er zijn meer mogelijkheden.

Greetz,

Harry.
 
32 of 64

Als ik de link volg krijg ik twee downloadopties en wel voor de x86 en de x64 versie. Ik heb de x32 versie. Kan ik straffeloos de x64 versie gebruiken? Iemand ervaring?:rolleyes:
 
Hoi !

Ik zou de 32-bits versie maar nemen !

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Als je op de link klikt heb je de keuze uit X86 en X64.

De eerste is 32-bits.

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Als je op de link klikt heb je de keuze uit X86 en X64.

De eerste is 32-bits.

Greetz,

Harry.

Ja, als relatieve leek was het mij niet a priori duidelijk dat x86 eigenlijk x32 betekent, maar aldoende leert men! Bedankt voor je geduld!
 
Als die recovery disk niet snel genoeg te krijgen is vanaf Neosmart, kun je hem ook op de onvolprezen P krijgen.

*knip* geen wareze aanbieden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
beetje stomme vraag, maar hoe pak je iso's uit in nero 8 (normaal gebruik ik deamon tools maar dat is nu niet mogelijk :confused: )
 
Laatst bewerkt:
het is een iso. geen zip of iets dergelijks
Dat iso-bestand hoeft dan niet meer te worden uitgepakt.
Gewoon branden als image-iso.
Dus niet zomaar kopieëren naar een CD; het moet worden gebrand als een opstartbare schijf. Met ImgBurn (zie boven) is dat niet zo moeilijk. Ook Nero zal wel een mogelijkheid hebben om een opstartbare schijf te creëren.
 
En hoe nu verder?

Als relatieve leek zou ik graag een beetje hulp hebben bij de verdere gang van zaken m.b.t. de bovenstaande link via neasmart.net voor een Vista Recorery CD.
Na het nodige vallen en opstaan ben ik erin geslaagd het programma Vista_Recovery_Disk.iso te downloaden en te installeren. Alleen hoe nu verder? Wat moet ik doen om mijn Vista op CD (of DVD?) te krijgen, zodat ik in geval van beschadigingen de zaak hiervan weer kan repareren? Ik weet niets van iso-bestanden etc. dus ik zou erg blij zijn als iemand mij e.e.a. stapsgewijs en een beetje simpel zou kunnen/willen uitleggen. Mijn eeuwige dank is zijn/haar beloning!
 
Ik ben ook vista gebruiker en ik wil gewoon zeggen dat die vista recovery disk mij echt al uit de nood heeft geholpen :D

ik heb een NL versie van vista home premium (32 bit) en het werkte perfect :thumb:

Als relatieve leek zou ik graag een beetje hulp hebben bij de verdere gang van zaken m.b.t. de bovenstaande link via neasmart.net voor een Vista Recorery CD.
Na het nodige vallen en opstaan ben ik erin geslaagd het programma Vista_Recovery_Disk.iso te downloaden en te installeren. Alleen hoe nu verder? Wat moet ik doen om mijn Vista op CD (of DVD?) te krijgen, zodat ik in geval van beschadigingen de zaak hiervan weer kan repareren? Ik weet niets van iso-bestanden etc. dus ik zou erg blij zijn als iemand mij e.e.a. stapsgewijs en een beetje simpel zou kunnen/willen uitleggen. Mijn eeuwige dank is zijn/haar beloning!

Je zegt dat je erin bent geslaagd de recovery disk te downloaden en te INSTALLEREN??? :shocked:

Je hoeft het alleen te downloaden, dan download je bijvoorbeeld poweriso

je opent dat ISO-bestand met poweriso en kiest gewoon voor branden(burn) zo is het bij mij gegaan en het werkt toch perfect :thumb:

succes ;)
 
repair Vista

Hallo iedereen,
Ik heb een PC met Vista Home Premium, en had XP op een aparte partitie geïnstalleerd. Hierdoor kon ik Vista niet meer opstarten want XP kan Vista niet detecteren. Ik wilde dus deze recovery software gebruiken om Vista te repareren maar hij kan het besturingssysteem niet vinden, ik moet dan handmatig de file op zoeken die ervoor nodig is, alleen ik heb geen idee welke dat is en waar ik hem kan vinden, het moet wel een file zijn met bestandstype: 'Setup Information' kan iemand mij helpen plz??????:(

Alvast Thxs
Mvg,
Paul
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan