IE icoon verdwenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Na install van laatste versie firefox was het IE icoon opeeens verdwenen. Ik bedoel het originele dat altijd links bovenaan staat bij prullenbak netwerk etc, dus bij de standaard iconen. Ik kan wel een snelkoppeling maken met het icoon in start maar dan komt hij niet meer op de standaard plek... Hoe kan dat allemaal?? en hoe komt het weer goed ???
 
De snelkoppeling naar IE kan je vanuit start naar de plek waar je het wilt hebben slepen. ;)
 
De snelkoppeling naar IE kan je vanuit start naar de plek waar je het wilt hebben slepen. ;)

maar dan staat ie niet op de juiste plek bij de standaard iconen:
documenten, computer, netwerk, prullenbak, waar hij na installatie van XP of Vista wel staat en altijd blijft staan, ook na sorteren !!
 
maar dan staat ie niet op de juiste plek bij de standaard iconen:
documenten, computer, netwerk, prullenbak, waar hij na installatie van XP of Vista wel staat en altijd blijft staan, ook na sorteren !!

Ik snap niet precies wat je bedoelt. Bij je eerste bericht dat ik dat je de snelkoppeling in het menu "start" wilde hebben, maar je bedoelt dus het bureaublad.
Daar kan je de snelkoppeling naartoe slepen. Dat het na sorteren niet in de goede volgorde blijft staan, zou ik het niet weten. :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan