RTL uitzending gemist doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Als ik iets wil terug kijken zoals nu bijv VI kon ik naar de site van RTL 4 uitzending gemist. Als ik nu een programma wil zien krijg ik closed en kan het programma niet afspelen. Gemaild naar RTL 4 maar geen antwoord. Wat is er aan de hand?? Al maanden trouwens ??

Win 7 ultimate 64.
 
Gebruikt u misschien Google Chrome want bij mij doet RTL gemist het alleen niet met Chrome dus daarom gebruik ik daarvoor gewoon Firefox.
 
Dit is de oplossing van het probleem! Hoe komt het trouwens dat ik geen bericht meer krijg als er een reactie is op een vraag van mij?? Staat wel aangeklikt!

1. friesegees schreef op 27 oktober 2010 @ 20:36:
Misschien kun je ook dit proberen; Ga naar je C: schijf en klik aan de map Windows->System32->Drivers->ETC en open "hosts" in programma kladblok. Zoek in de lijst de regel 127.0.0.1 nl.sitestat.com en 127.0.0.1 ad.uk.doubleclick.net en verwijder deze. Je wijziging opslaan en voila Wel even je browser opnieuw laden met F5. Hoop dat je probleem opgelost is zo.

 
Ja RTL gemist is erg lastig, maar met de browser Firefox werkt het meestal wel goed.
Firefox is ook een betere browser dan IE en Chrome :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan