Programma om WRPL files te bewerken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

heinflhs

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2014
Berichten
675
Hoi, Ik ben op zoek naar een programmaatje om WRPL files (War Thunder) te bewerken. Iemand bekend met deze software?
 
bekijk eerst hoe groot de file is kan je eens proberen met kladblok , 7Zip, ultraedit
 
de file is zo'n 6,9 Mb groot. Maar ik denk dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest. Het is geen tekstbestand maar een file van een game. De extensie is wrpl en het is een soort You tube achtig filmpje. Alleen met gewone softwarre niet te editen.
 
Een WRPL bestand bevat alleen de acties/commando's die zijn uitgevoerd in het spel, niet een capture van de (gevolgen van) die acties.

Dus: Wat wil je? De acties/commando's zelf aanpassen of een capture van (de gevolgen van) die acties? Voor capturing zul je een extern programma kunnen gebruiken, zoals Fraps, maar in het spel zelf schijnt ook recorder aanwezig te zijn. Zie verder deze discussiedraad die (in essentie) precies weergeeft waar ik het over heb (gehad) met nog een paar extra capturing mogelijkheden.

PS: Anderen kunnen wel jouw .WRPL bestanden lezen en terugspelen, maar natuurlijk moeten ze dan wel het spel hebben (en op hetzelfde patch-level etc.)

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Een wprl bestand bevat geen beeldmateriaal, maar coordinaten zodat de game precies alles kan naspelen
Je zal dus met een "screen capture"-programma een opname moeten maken van het wprl-bestand dat op dat moment door de game wordt afgespeeld.
Bron: google "wrpl convert"
 
Laatst bewerkt:
at allen, dank voor de reacties, maar het bestand werkt helaas niet meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan