Windows 8 Start tegels

Status
Niet open voor verdere reacties.

Klaphark

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2012
Berichten
246
Hoi,

Ik heb een kleine vraag. Ik wil graag start iconen op die 'tegellijst' groter maken. Maar ik weet niet hoe.
Ik kan ze wel kleiner maken maar niet groter.

Gr,
 
Tegels groter of kleiner maken (kan niet bij alle tegels)

Veeg naar beneden of klik met de rechtermuisknop op de tegel die u wilt wijzigen.

Tik of klik op Kleiner of Groter om het formaat van de tegel te wijzigen. (Het lettertype en de kleur van een tegel kunnen niet worden gewijzigd.)
 
Dat wist ik al lang. Hoe kon ik anders deze vraag stellen want dat is de enige manier. Maarja zo te zien kan het niet. Toch bedankt voor je antwoord,
 
Je vraagt het toch, dus ik geef antwoord. Maar nu wist je het allang? Hu?
Het zal wel aan mij liggen.
 
Hmm hoe leg ik dit uit... Ik wist al dat als ik rechtsklik op een app dat ik sommige apps dan kleiner en of groter kan maken. Maar het werkte niet bij alle apps. (Volgensmij zelf geïnstalleerde apps).

Nja volgensmij kan het niet want ik zoek al een uur haha.
 
@Klaphark
Op spamberichten niet reageren maar de knop "Meld misbruik" gebruiken a.u.b.
Het bericht wordt dan door een v.d. moderators verwijderd.
 
er is een verschil tussen apps en tiles,
tiles kun je onderverdelen tussen apps en shortcuts,
apps zijn bijvoorbeeld dekstop, e-mail en berichten deze kan je van grote veranderen en hier kan live informatie opstaan.
shortcuts kan je zelf maken (door een shortcut in de map C:\Users\user\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs te plaatsen)

met het programma obly tile kan je bijvoorbeeld de achtergrondkleur en het icoontje veranderen en tekst toevoegen maar volgens mij niet van groote veranderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan