• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Laatste 25 cases

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met wat berekeningen op blad2 lukt het mij om je gevraagde gegevens boven water te krijgen.
 

Bijlagen

  • TEST (AC).xlsx
    14,2 KB · Weergaven: 25
Kleine aanpassing

Dank je wel voor je reactie! Ik kan hier grotendeels mee uit de voeten, maar heb nog wel een aanvullende vraag. Bij sommige cases wordt er ipv een percentage "Nvt" vermeld. Deze moet ie dan niet meetellen in de laatste 25.

Kan dit?
 
Die waarde moet dan niet meetellen met de "laatste 25 cases"?
 
Hierbij versie met aangepaste formule. "Nvt" wordt niet meegeteld bij bepaling van de laatste 25 cases.
 

Bijlagen

  • TEST (2) (AC).xlsx
    14,3 KB · Weergaven: 18
Weer een stuk verder!!! Nu wil ik alleen het aantal regels aanpassen aangezien het een vrij groot bestand is. We zitten nu op ruim 3000 regels en de verwachting is dat het naar de 7000 gaat. Het lijkt mij dat ik dan alles wat nu op 2000 staat moet aanpassen naar 7000, maar dan doet ie niks meer. Dan geeft ie een lege cel weer.

Hoe kan ik dit oplossen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan