Hoe krijg ik die Breedband verbinding weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ringo28

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
2
Ja ik ben nog al een warrig schrijvend persoon :)
PC1 is een p2 met Xubuntu werkt goed..aangesloten via Kabel aan de Router draadloos.
pc2 is een p4 xp op draadloos aangesloten aan die router draadloos.

Heb zinskort een virus Gehad op die XP.. door mijn eigenschuld :)
heeft in de windows Zooi windows bstanden volgensmijn aangetast..,
Eigenlijk wil ik het wel opnieuw doen installeren, Maar heb daar nu geen zin in :). Maar wat eigen de probleem is de Internet verbinding.

HIj vraagd daarna steeds naar Breedbandverbinding... Internet Opties
kun je dat daar instellen, hij had dat nooit gevraagd. Want ben mijn gebruikers naam kwijt en wachtwoord.. Moet ik nog krijgen.. Maar de LiveBox werkt gewoon Ja goed met pc1, maar die p2 op draadloos internet werkt niet zo, vraagt telkens naar Wachtwoord en Naam voor je breedband verbinding. Als je dat weigerd dan is de Internet of sloom of niet.
Dacht zal wel aan die Explorer zitten heb de explorer afgegooit.., Maarja, nog steeds.. Kreeg wel ingedacht om explorer helemaal af tegooien maarja, dan kan je ook niet op je harde schijf :)

Die breedband verbinding icoontje is het irritantste....Heb die wachtwoord niet.en naam. Oplossing is: COmputer helemaal opnieuw installeren !
Maarja, geen zin. Soortgelijk probleem op M$ site gekeken.
Moet je een regel weghalen maar durfdat niet aan mej die registers.

Die breedband erbing is alleen Pooe verbinding ofzo iets adsl. Had liever gewillild dat het op Dynamic kon zetten.

gr ringo
 
HIj vraagd daarna steeds naar Breedbandverbinding... Internet Opties
Staan daar nog verbindingen aangegeven? In jouw geval met de Livebox kun je alle verbindingen verwijderen.
Alleen de LAN verbinding zal dan van toepassing zijn. En dat is je Livebox.
 
Weet het al..

Heb gewoon alles opnieuw gedaan met installatie..
de reden is gewoon de virus geweest. heeft in Windows directory geweest.

Daarom kon hij alleen Pooe verbinding weergeven en vertraagde zelfs de verbinding naar de Router...Bij een Wlan router van de buurman die niet een pasw. op heeft verzend hij steeds mailtjes.. dus...

Is niet beter om zo te verhelpen. WIndows werd trager... dus was beste optie leeghalen..sorry..Maar ik denk als ik was blijven zoeken dan had ik het nog niet..

had alles gedaan.. Registers opgeschoont enzo;.. malware gezocht.. Zelfs AdAware werkte niet.. Dus, Schoonmaken..

Moet alleen nog een goede Malware wisser hebben .. Tips?? Adaware?

gr ringo
 
Probeer Ad-aware maar eens ja. Of anders Spybot-search and destroy, dat is ook een goeie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan