verwijderen van de map temporary internet files???

Status
Niet open voor verdere reacties.

wskart

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
65
heej mensen van helpmij.

ik had eerder allemaal errors van framedyn.dll en meer maar dat is voorbij nadat ik
had gescant in veilige modus met "avg,avg anti spyweare (trial version).,spybot S&D
ad awere se personal(2007 benk aan het installe).

maar nu denk ik dat er iets niet klopt want de virussen blijven komen.
met spybot S&D had ik net een win32.tiny.abk en met avg anti virus had ik een
trojan horse Generic9.BDPA" wat doet die trojan eigenlijk??

zou er mogelijk nog spyware aanwezig zijn?? ik heb een hjackthis logje kan ik dat hier plaatsen?

en nog een vraag. kan je alle bestanden gewoon uit de
C:\Documents and Settings\wytze\Local Settings\Temp verwijderen?

want alle virussen die ik tegen kom zitten in de map document and settings en dan met internet. nooit in de WINDOWS map alleen in de map C:\WINDOWS\temp b.t.w. kan ik die map ook helemaal (handmatig verwijderen) en er zijn geen virussen in program files... dus zou er nog spyware zijn ?? ik weet niet daarom kom ik naar jullie:thumb:
 
temp files kun je zonder probleem verwijderen De map moet volgens mij blijven bestaan

Overigens kun je onder extra opties tabblad geavanceerd bij beveiliging aan vinken dat de map met tijdelijke bestanden automatisch wordt geelgd als je ie afsluit.
 
Laatst bewerkt:
ik heb een hjackthis logje kan ik dat hier plaatsen
Nee, dat kan wel bijvoorbeeld bij Nucia

kan je alle bestanden gewoon uit de C:\Documents and Settings\wytze\Local Settings\Temp verwijderen
Ja, kan je gewoon verwijderen. Maar laat ook ccleaner eens lopen

Daarna nog (eens) ad-aware en spybot en een viruscheck met avg en dan zou het allemaal OK moeten zijn. Heeft bij mij tot nu toe prima gewerkt

Ron
 
bedankt jongens:thumb:

ik zou alles uit de map verwijderen en ccleaner heb ik al;)
maar dat zou ik nog wel even laten lopen:D
maar in veilige modus of in normale modus?

verder bedankt:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan