Downloaden met Grabit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steur

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2005
Berichten
52
Geachte lezers,

Wie weet hier raad op als ik thuis zelf download met grabit krijg ik gewoon de par en rar bestanden binnen.

Maar nu bij n kennis van mijn daar krijg ik de bestanden in de map cach en dan staan ze daar als kladblok bestand raar maar waar....

Maar alle server instellingen staan gelijk als mijn en deze kennis heeft dezelfde internet verbinding alleen een andere gebruikersnaam en code en die heb ik ook goed ingevoerd.

Wie heeft dit ook al eens gehad en wie kan mijn hiermee helpen?

Met vriendelijke groeten,

Steur
 
Ergens moet een instelling zijn ( opties??) waar je aan kan geven waar de bestanden heen moeten die gedownload zijn. Waarschijnlijk is daar ook de mogelijkheid om aan te geven als wat voor bestand ze gesaved moeten worden?
 
Ja daar heb ik ook al gekeken maar helaas daar staat alles ook gewoon goed.

groeten,
 
ik heb hetzelfde probleem mijn bestanden kan ik nergens terug vinden rar dan

en alle income zijn txt bestanden.!!!!!!!!!!!!!!!

raar ik heb grabit opnieuw opgestart en in de downloadmap gekeken maar als ie download zet ie ze daar niet in...
 
Kun je de bestanden niet hernoemen naar rar bestanden?
 
Ik zou eerst eens kijken of het uberhaupt gáát, voor ik met batch conversion zou beginnen:)
 
Nog steeds ie het probleem niet opgelost...

Maar wat wel vreemd is is als ik met een ander programma zoals newsleecher de bestanden binne haal dan doet hij het wel gewoon goed...

Groeten,

Steur
 
Dat is al een prettig geluid. Dan kun je tenminste downloaden. Maar heb je nog geprobeerd 1 download om te zetten van txt naar rar? Hebben ze wel de goede grootte om je download te zijn? als je het txt bestand opent staat er dan onzin of is het een écht txt bestand wat je kunt lezen?
 
Dan heeft het dus geen zin om ze om te vormen :confused: Staat er nog iets in waar je wat aan hebt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan