Adobe CS4 Licentie Verlopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartjoooh

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2007
Berichten
5
Hallo,

Ik ben een Trotse Adobe gebruiker en ben van Flash 8 En dreamweaver 8 naar CS4 overgestapt.
Nu heb ik deze eerst 30 dagen geprobeerd. Okee. Maar nu geeft ie dus aan dat de licentie verlopen is. (Logisch)
Aangezien ik Dreamweaver en Flash via Slim.nl heb gekocht omdat ik Docent aan een middelbare school. Slim levert legale software maar je kunt je er niet mee bij adobe aanmelden ofzoiets.
Maar ik heb hem dus gekocht en hij blijft zeggen: De licentie voor dit product is verlopen. hoe vaak ik hem ook installeer. Ik denk dus dat het iets in de register maar ik snap daar niks van.

Kan iemand mij helpen?

Groet,
Bart Scheffer
 
Om de SLIM software te activeren moet je jezelf eerst identificeren als student bij Adobe. Dan krijg je een werkende code waar de software mee werkt.
 
licentie verlopen

Goedenavond,

Ik heb hetzelfde probleem een legale versie van adobe cs4 ontvangen. Ook via slim. Ik heb geen leerling licentie maar een licentie medewerker . Ik heb ook meerdere malen het programma opnieuw geïnstalleerd. Het register geschoond. Adobe map geschoond uit het register. Het werkt nog steeds niet. Ik krijg continue de melding licentie verlopen. Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt!

Rolf
 
Adobe Photshop

Zit met een soortgelijke vraag.
Had de starterseditie 3.0.
Werkte prima. Bij registreren steeds op later geklikt.
Toen 3.2CS er over gezet, ging prima maar was zo dom om te registreren.
Ontving een code, dez aangebracht, start wel op, maar slaat gelijk daarna af.
Ondanks dat ik de foto's wel zie. Wordt dus niet meer ondersteund.
Zie dat 3.4CS gratis te downloaden is. Kan ik die er klakkeloos overheen zetten en
bij registreren steeds op later klikken ?

Kan geen mogelijkheid vinden voor een nieuwe vraag, vandaar maar hier geplaatst.
Hans.
 
Laatst bewerkt:
Opnieuw de PC installeren is een oplossing die altijd zal werken. (voor belangrijke bestanden/programma's eerst back-up maken)
Heb je écht alle waarden van Adobe uit het register gehaald?
Probeer eens om een illegale versie te installeren. Werkt die wel? Zo ja, houd je die, je hebt immers toch een licentie aangeschaft. (Niet de meest legale manier)
Contact opgenomen met slim.nl?
Contact opgenomen met adobe?
 
cs4

Beste Tariq,

Bedankt! Ik heb inmiddels contact opgenomen met Slim en Acer.Slim heeft het druk, druk, druk. Ik ontvang binnenkort een antwoord. Acer doet heel moeilijk omdat we een paar maanden geleden naar duitsland zijn verhuisd. Ze sturen niet naar duitsland. Ik moet het in duitsland regelen. Mijn technisch Duits is van dien aard dat het niet eenvoudig is om de goede procedure te volgen. Ik wil het wel allemaal opnieuw installeren. Het probleem is dat ik geen recover cd heb gemaakt. Ik heb gehoord dat je gewoon een online versie kan downloaden van windows-vista en bij Acer de drivers downloaden. Als je een versie download via internet . Kan je volgens mij gewoon de code van windows gebruiken die op de computer staat. Heb jij suggesties waar je zonder virussen windows-alatavista kan downloaden. Ik kan daarna proberen opnieuw CS4 te installeren. Ik hoop dat ik dan geen melding meer krijg van je licentie is verlopen.

groet

rolf
 
Een suggestie is usenet. Het downloaden van films en muziek is hier wel legaal. Software (en games), dus ook Windows is eigenlijk illegaal. Desondanks wordt het nog steeds gedaan dus een verwijzing lijkt mij niet erg.

Bij usenet kan je downloaden met behulp van een newslezer. Meer informatie: www.binaries4all.nl

Bij pay-servers zijn er een aantal die deze (tijdelijk) gratis aanbieden. Waaronder:
Hitnews
XLned

FTDv3.8 -> Software -> Windows (XP/Vista/7) En de uitleg van binaries4all wijst je verder.

Torrents:
Torrentclient zoals Utorrent of Bittorrent.
Via Torrentz zoek je naar Windows (XP/Vista/7)

Als het goed is werkt (meestal, niet altijd) je originele licentie van windows gewoon op de gedownloadde. De licentie die je oorspronkelijk had werkt gewoon.

Voor Adobe CS4 geldt hetzelfde als de uitleg voor Windows. Let op: Je kan worden berecht voor het downloaden van software. Houd hier rekening mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan