Windows Messenger - Postvak In

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merel@helpmij

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2004
Berichten
104
In het RMB-menu van het programma-icoontje, staat een keuze "Mijn Postvak IN"

De huidige link opent nu Outlook Express op mijn PC. Kan men die link instellen ? Met andere woorden, hoe laat men deze link verwijzen naar een inbox van eigen keuze bv naar een inbox van Outlook of een inbox van Hotmail of gelijk welke andere inbox ?

(Eens aangemeld op Windows Messenger, lijkt het logisch dat men ook Hotmail zou moeten kunnen bereiken zonder MSN-Hotmail te moeten opstarten via een browser.) Het lijkt dus ook logisch dat de link in dat keuzemenu zonder meer instelbaar zou moeten zijn naar een Hotmail-account Inbox. Binnen de Help van Windows Messenger vind ik geen informatie.
 
Hoi
als ik je vraag goed begrepen heb moet je dit instellen bij IE>extra>internet opties>programmaas
anders hoor ik het nog
 
Bedankt maikel9.
Ja de vraag was juist begrepen. Daar wordt het "standaard e-mail programma" gekozen. Hierdoor verandert inderdaad het doel van de bewuste link "Mijn postvak IN" in het RMB menu van het icoontje. Dat beantwoordt de vraag.

Maar ik had gehoopt dat men (misschien door een ingreep in het register ?) de link had kunnen instellen naar een ander programma. Het idee was eigenlijk om op zeer directe wijze twee verschillende mailboxen te kunnen bereiken. Eentje via de e-mail toets op mijn keyboard (die toets ziet het "standaard emailprogramma" Outlook) en daarnaast een tweede inbox (van Hotmail) bereikbaar te maken via die link.

Ik begrijp hieruit dat het dus niet kan. Geen nood, ik neem nog maar een icoontje méér bij in de system tray.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan