Beveiligingscertificaat niet juist

Status
Niet open voor verdere reacties.

voetbalgek

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2010
Berichten
8
Hallo allemaal,

Ik heb een account op een site (de site doet er nu even niet toe) waarop mijn gegevens staan zoals Naam, Banknummer etc.
Omdat ik namelijk door middel van die site eens in de maand geld gestort krijg op mijn rekening.

Ik doe dit al anderhalf jaar en nog nooit problemen mee gehad. Altijd netjes gestort.
Maar toen ik net wou inloggen op die site kreeg ik een melding! (zie 'afbeelding')


Afbeelding:
problemm.jpg

Weet iemand of dit serieus een virus is? Dat iemand tussen de site en mij in zit en mijn gegevens wil vangen?
Of ligt het aan de browser (Google Chrome)

Ik heb FireWall aanstaan en net 'Malwarebytes Anti-malware' een volledige scan laten draaien.
 
Al gekeken of datum en tijd goed staan op je besturingsysteem?
 
Al gekeken of datum en tijd goed staan op je besturingsysteem?
Ja, die staan gewoon goed ingesteld. Ik had volgens mij wel gister of vanochtend op de tijd (links onderin) geklikt en even terug gegaan naar 2011 Oktober om wat te checken.
Maar nu staat hij gewoon weer op 4 Juni 2012. Dus dat kan het probleem niet zijn.

Die volledige scan is klaar. boven de 400.000 files doorgezocht en niks gevonden.
Iemand nog een idee?

Edit:

Ik probeerde op me iPhone in te loggen. ZELFS dan nog geeft ie iets aan!

"Cannot Verify Server Indentity"
Safari cannot verify the identity of 'www.desitedieikbedoel.nl
Would you like to continue anyway?

Cancel
Details
Continue

Ik klik cancel natuurlijk. Maar ik snap het gewoon niet. Zelf me iPhone geeft iets aan.
 
Laatst bewerkt:
Dat kan mss nog wel daar aan liggen, ook kan het misschien aan het recente cookieverbod liggen

http://tweakers.net/reviews/2589/weg-met-cookies-maar-hoe.html

Ik weet niet wanneer je de site voor het laatst heb bezocht?

Ik snap niet veel van die link met cookies. Zou je het me iets beter kunnen uitleggen? Wat is er ingegaan sinds kort dan?