Beveiligingscertificaat niet juist

Status
Niet open voor verdere reacties.

voetbalgek

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2010
Berichten
8
Hallo allemaal,

Ik heb een account op een site (de site doet er nu even niet toe) waarop mijn gegevens staan zoals Naam, Banknummer etc.
Omdat ik namelijk door middel van die site eens in de maand geld gestort krijg op mijn rekening.

Ik doe dit al anderhalf jaar en nog nooit problemen mee gehad. Altijd netjes gestort.
Maar toen ik net wou inloggen op die site kreeg ik een melding! (zie 'afbeelding')


Afbeelding:
problemm.jpg

Weet iemand of dit serieus een virus is? Dat iemand tussen de site en mij in zit en mijn gegevens wil vangen?
Of ligt het aan de browser (Google Chrome)

Ik heb FireWall aanstaan en net 'Malwarebytes Anti-malware' een volledige scan laten draaien.
 
Al gekeken of datum en tijd goed staan op je besturingsysteem?
 
Al gekeken of datum en tijd goed staan op je besturingsysteem?
Ja, die staan gewoon goed ingesteld. Ik had volgens mij wel gister of vanochtend op de tijd (links onderin) geklikt en even terug gegaan naar 2011 Oktober om wat te checken.
Maar nu staat hij gewoon weer op 4 Juni 2012. Dus dat kan het probleem niet zijn.

Die volledige scan is klaar. boven de 400.000 files doorgezocht en niks gevonden.
Iemand nog een idee?

Edit:

Ik probeerde op me iPhone in te loggen. ZELFS dan nog geeft ie iets aan!

"Cannot Verify Server Indentity"
Safari cannot verify the identity of 'www.desitedieikbedoel.nl
Would you like to continue anyway?

Cancel
Details
Continue

Ik klik cancel natuurlijk. Maar ik snap het gewoon niet. Zelf me iPhone geeft iets aan.
 
Laatst bewerkt:
Dat kan mss nog wel daar aan liggen, ook kan het misschien aan het recente cookieverbod liggen

http://tweakers.net/reviews/2589/weg-met-cookies-maar-hoe.html

Ik weet niet wanneer je de site voor het laatst heb bezocht?

Ik snap niet veel van die link met cookies. Zou je het me iets beter kunnen uitleggen? Wat is er ingegaan sinds kort dan?
De site zal ik ook maar gewoon vertellen, misschien wel handiger voor jou om tot een oplossing te komen.
'www.eurobellen.nl'

Site doet het gewoon, maar op het moment dat ik wil inloggen op zowel PC als iPhone krijg ik de melding.
De site heb ik vanmiddag nog bezocht op mijn iPhone (ik ging saldo bekijken)
En op de pc had ik het ook ergens vandaag nog bezocht. (ochtend of middag)
 
Het gaat helemaal niet om een virus, het gaat om een certificaat fout. dat wil zeggen dat dit certificaat door een onbetrouwbare uitgever uitgegeven is, of dat de website niet veilig wordt geacht.
 
Hoi,
heb je al eens met een andere browser geprobeerd?
 
De melding van Firefox is heel duidelijk (vetgedrukt wat direct relevant is):
www.eurobellen.nl gebruikt een ongeldig beveiligingscertificaat.

Het certificaat wordt niet vertrouwd, omdat het zelfondertekend is.
Het certificaat is alleen geldig voor plesk
Het certificaat is verlopen op 12-02-11 15:41. De huidige tijd is 05-06-12 00:28.

Ik zou dus een mailtje sturen naar de websitebeheerder dat hij het moet gaan fixen.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan