kan site niet meer openen, help aub

Status
Niet open voor verdere reacties.

janemanes

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2007
Berichten
11
Hallo, sinds 3 dagen kan ik ineens Ebay.nl bijna niet meer openen, ook ebay.com lukt niet. Het lukt wel, maar duurt tussen 5 en 10 minuten. Ik krijg dan ook niet de normale ebay site te zien, maar met andere lettersoorten en het ziet er anders, goedkoper om zo maar te zeggen, uit. Verder gaat het met alle andere sites goed. Met outlook lukt het niet om mail van 1 bepaalde afzender snel te openen, dat duurt ook minuten lang. Het vreemde is dat ik dus spullen koop bij ebay, en dan krijg ik de betalingsgegevens van diegene en DIE kan ik dus zo moeilijk openen. Toeval of niet. Er zitten ook oude mailtjes tussen, die eerst wel normaal geopend konden worden.
Ik heb firefox en IE, maar bij beide gebeurt het. Ik heb geschiedenis, alle gegevens, cookies e.d. gewist, systeemherstel gedaan, maar niets helpt. Ik heb adaware laten draaien, spybot, antivir stond er al op. Spybot vond wat dingen en heeft dat verwijderd, daarna is pc wel sneller gaan draaien want hij was ook erg traag daarvoor. Het valt mij op dat windows defender de laatste dagen vaak draait, die had ik lange tijd niet gezien, maar nu zie ik m steeds bezig met scannen.

Ik krijg mijn inkomsten hieruit, dus ik wil dit heel graag snel verholpen hebben. Wie kan mij helpen?
 
het is opgelost, was even de site aan het doorzoeken en heb toen de oplossing gevonden, bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan