afbeeldingen niet meer zichtbaar in verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

H. Heykens

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2003
Berichten
10
Sinds kort zijn in de verkenner de afbeeldingen bij miniatuurweergaven niet meer zichtbaar. Hoe kan ik dit oplossen?
 
Zie je niets of alleen een wit vakje met een rood kruisje erin?
 
ik zie alleen het icoontje van het programma waar ik de afbeelding mee kan openen. In mijn geval paint
 
Volgens mij heb je iets verwijderd (software)?
Doe eens een systeemherstel.
Start-bureauacces..-systeemwerkset-systeemherstel.
Neem een datum van voor het probleem.

succes

Gelukkig nieuwjaar
 
Voor de zekerheid, Miniatuurweergaven staat nog wel aangevinkt in de Verkenner/Beeld?
 
Beste mensen,

Gezina. Natuurlijk is dit aangevinkt. Dat zou wel erg gemakkelijk zijn.
Jean. Heb ik al eens gedaan. Zonder succes. Maar ik download nog al veel. Bijv uit de rubriek voor nop van computer Idee. Zelf denk ik dat het misschien op te lossen moet zijn via het register? De oorspronkelijke functie van verkenner werkt niet meer en misschien heeft een of andere viewer hier iets in veranderd. Maar daar heb ik dan weer te weinig kennis voor.
Hebben jullie nog andere ideeen?

En uiteraard ook jullie een gelukkig en vooral gezond 2006!
 
Je zou deze tweak nog kunnen uitvoeren: Restore Thumbnail Views in XP Te vinden aan de rechterkant naast nr 17. Geef wel je Antvirus 1x toestemming, wordt als veilig beschouwd. Lees stukje tekst bovenaan van de site.
 
Heb je al een systeemherstel gedaan?????
 
Ik heb de tweak geprobeerd. Maar de verkenner reageert nergens zichtbaar op. Ik heb verschillende formats geprobeerd "toe te voegen" of " weg te halen". Maar nergens een reactie.
De optie systeemherstel (Jan) heb je al in je eerste reactie gedaan. Hielp ook niet.
Ik geloof dat het een lastige wordt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan