incognito venster bij chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

gta san andreas

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2004
Berichten
266
Hoe anoniem is internetten in het 'incognito venster' van Chrome?

Kunnen andere gebruikers van mijn pc ergens terugzien welke sites ik bezocht heb in incognito mode? Het is namelijk de bedoeling dat prive echt prive is. Weet iemand dit? Bedankt alvast:eek:
 
De echte betekenis van Google Chrome Incognitomodus:

Als u browst in de incognitomodus, betekent dit alleen dat Google Chrome geen informatie opslaat over de websites die u heeft bezocht. De websites die u bezoekt, kunnen nog steeds bijhouden dat u de websites heeft bezocht. Bestanden die worden opgeslagen op uw computer of mobiele apparaten, worden niet na het browsen verwijderd.

Als u zich bijvoorbeeld aanmeldt bij uw Google-account op http://www.google.com terwijl u de incognitomodus heeft ingeschakeld, worden de webzoekopdrachten die u uitvoert, opgeslagen in uw Google-webgeschiedenis. Als u wilt voorkomen dat uw zoekopdrachten in uw Google-account worden opgeslagen, moet u het bijhouden van uw Google-webgeschiedenis onderbreken.

Wegens platformbeperkingen delen op Chrome voor iOS gewone en incognito*-tabbladen de lokale HTML5-opslag, die meestal door sites wordt gebruikt om bestanden op uw apparaat op te slaan (client-side caching) of om offline functionaliteit te bieden. Dat betekent dat dezelfde sites altijd toegang hebben tot hun gegevens in deze opslag, via zowel gewone als incognito*-tabbladen. Voor incognito*-tabbladen blijven de browsegeschiedenis en cookies gescheiden van gewone tabbladen, en deze worden gewist zodra de tabbladen worden gesloten.

http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=nl&answer=95464
 
Oh, minder incognito dan ik dacht. Het is de bedoeling dat de sites die ik dan bezoek niet terug gezien kunnen worden door andere computer gebruikers. Als ik niet aangemeld ben bij google wat dan? Staat de geschiedenis dan nergens? Of word het nog ergens in de computer opgeslagen?
 
Als je niet aangemeld bent via Google en je gebruikt Incognito dan is kan 99,99 % dat er niets terug gevonden wordt op jouw computer. Let op: alleen op jouw computer, de website die je bezoekt kan als nog informatie opslaan. Maar de andere gebruikers van je PC die moeten dan wel heel erg diep gaan zoeken in je systeem willen ze wat terug vinden ervan, en gelukkig kan de gemiddelde computer gebruiker dit niet, als er natuurlijk überhaupt wat opgeslagen wordt?

Conclusie; succes verzekerd hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan