Openen in kladblok

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaaskoppie

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2001
Berichten
175
op school heb ik aan een html cursus gedaan en ik moet het verder thuis afmaken dus ik heb de tekst en .html en .txt van kladblok naar mij mail gestuurd alleen als ik het open opent hij die site die ik heb gemaakt maar ik heb die kladblok nodig om verder te kunnen werken moet ik bestand downloaden doen of iets anders?

wie kan mij helpen?
 
Je kan met behulp van de rechtermuisknop en dan openen met, selecteer daar kladblok.

is dit wat je zocht?
 
Als je Shift ingedrukt houdt en ondertussen rechtsklikt op het bestand wat je gemaakt hebt kun je op "openen met..." klikken.
Uit het lijstje wat nu komt kun je kladblok selecteren.

Pas wel op dat "altijd dit programma gebruiken om bestanden van dit type te openen" uitgevinkt staat.

Sla het bestand vervolgens op als TXT met bestand-->opslaan als..
 
Je hebt toch Kladblok!! Open Kladblok en open dan het bestand vanuit Kladblok...:)
 
Open het anders in IE en druk dan op Edit op de Toolbar.
 
Of rechtsklik in IE en kies Bekijken Bron/View Source
 
dan komt die van hotmail ook maar mij eigen html kan ik nog steeds niet in kladblok openen
 
Ik volg je niet. Je kan toch wel die bestanden opslaan/openen, ook al is het naar hotmail?
 
Leg even duidelijk uit wat je doet en welke stappen je volgt. Af en toe een loos zinnetje "het lukt niet ik kan het niet openen", daar hebben we niets aan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan