sim geblokkeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mr,x

ik heb 2 telefoons 1 voor me werk en 1 voor prive.
en heb dus ook 2 simkaarten,en 2 wachtwoorden.
en je voelt hem al aan komen :p
nu heb ik het verkeerde wachtwoord 3 keer fout ingevoerd.
en nu moet ik mijn puk-code hebben maar heb de hele doos van binnen naar buiten van boven naar onderen doorzocht maar kan hem nergens vinden.

dus nu is mijn vraag is het nog te achterhalen??

want al mijn nummer sen berichten staan erin.

:thumb:
 
Ik weet niet hoe dit in NL zit, maar als je geabonneerd bent, kan je via provider mits voorleggen identiteit, uw PUK terug achterhalen.
 
Ja hoor is nog te achterhalen. Even contact opnemen met je provider.
Heb je Vodafone, dan kan je ook terecht in een Vodafonewinkel.
Natuurlijk wel even de simkaart meenemen ;)
 
Is zover inderdaad te achterhalen bij je provider ... hou er wel rekening dat je eventueel moet betalen om je pukcode op te vragen. Heb ik ook een keer gehad en moest ik dokke!
 
Daphne82 zei:
Is zover inderdaad te achterhalen bij je provider ... hou er wel rekening dat je eventueel moet betalen om je pukcode op te vragen. Heb ik ook een keer gehad en moest ik dokke!
en hoeveel was dat dan?
 
Weet ik helaas niet meer ... alweer een tijdje geleden. Maar dat zal wel verschillen per provider. Bij welke zit je?
 
Daphne82 zei:
Is zover inderdaad te achterhalen bij je provider ... hou er wel rekening dat je eventueel moet betalen om je pukcode op te vragen. Heb ik ook een keer gehad en moest ik dokke!

Was dit voor de provider, of de verdeler? :mad:
 
Effe gekeken op http://vodafone.nl/Prive/Klantenservice/Vragen en daar staat het volgende:

U kunt u PUK code opvragen via de Vodafone KLantenservice (bel 1200). Kies optie 2. Indien uw toestel geblokkeerd is kunt u ook met een vaste lijn bellen naar 0654500100. Kies hier optie 1. U kunt uw PUK code ook opvragen via My Vodafone. Kies hier voor de optie je toestel/mijn PUK code. Om uw privacy te beschemen en fraude te voorkomen kunnen wij uw PUK code helaas niet via e-mail versturen.
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor jullie snelle reacties.
ga morgen even langs de winkel en dan zal ik wel laten horen hoe het afgelopen is.

:thumb:
 
mr zei:
bedankt voor jullie snelle reacties.
ga morgen even langs de winkel en dan zal ik wel laten horen hoe het afgelopen is.

:thumb:

FF bellen is misschien handiger .... weet niet of je hem meteen meekrijgt namelijk of dat ze hem opsturen! Dan hoor je vanzelf wel of je hem meteen krijgt in de winkel!
 
Er zijn providers die standaard geen pukcode geven, maar enkel op aanvraag te krijgen is.
 
Vodafone is daar heel correct in.
Bellen, gegevens doorgeven en je krijgt meteen je Puk.
Kan maar 1 keer gratis.
 
registreren bij my vodafone en dat kan je hem zo opvragen
 
ben naar de winkel gegaan
en daar hebben ze hem opgevraagd voor me
dus alles doet het weer.

:thumb:
 
ben naar de winkel gegaan
en daar hebben ze hem opgevraagd voor me
dus alles doet het weer.

:thumb:

Vraag opgelost? Klik even op de link: "vraag opgelost" rechts beneden. Zo houden we het forum overzichtelijk en schoon.

M.vr.gr.

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan