leuke game???

Status
Niet open voor verdere reacties.

rarevent

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2006
Berichten
396
heey

kwil binnenkort ff een nieuwe game kopuh voor de pc hebben jullie misschien nog tips???

Rarevent:cool:
 
Elder Scrolls IV: Oblivion
DTM race driver 3
Battle for middle earth 2
Godfather the game
Call of Duty 2
Crashday
 
't is maar wat je leuk vind!! van wat voor spellen houd je?? zeker aan te raden zijn rollercoaster tycoon 3, age of mythology en far cry. unrealtournament, een beetje ouder maar wel goed, ik koop eigenlijk nooit spellen, want oude kan je meestal gratis krijgen en zijn ook leuk, en er is meer keuze in oud dan nieuw ;)

maar van wat houd je nou???
 
ik zou als ik jou was san andreas kopen, heb je wel een goede pc nodig

maar san andreas is de beste game
 
khou van avontuur en strategie games en ik heb roller coaster 3 al nie zo super leuk en ik heb age of mythologie ook al.. en the titans maar die doet het neit online
 
Hallo Rarevent,

Als je het mij vraagt: koop counterstrike 1.6
Niet een van de nieuwste games, maar hij blijft leuk, helemaal als je vrienden hebt die het ook on-line spelen. :thumb:
San Andreas is inderdaad ook vet! Helaas doet ie het op mijn PC niet vanwege de videokaart :confused: , dus je moet inderdaad wel even goed opletten voordat je de game koopt

Groet!
Wim
 
rarevent zei:
khou niet zo van schiet games..

Dan doe je je naam -rare vent- eer aan :p :D

Trouwens, de klassiekers van Sid Meiers Civilisation vond ook altijd erg goed.
Deel 4 zal vast niet voor z`n voorgangers onderdoen.
 
rarevent zei:
khou niet zo van schiet games..
ik ben 't helemaal met je eens!!!
zelf houd ik er ook niet van, die games die ik heb opgescherven heb ik mij ook laten aanraden ;)
zelf is mijn eigen game collectie allemaal antiek ;)
 
wimwimwim zei:
Fantastisch! Zelf veteraan KEEN :cool: zit er bij!
dat was mijn eerste spel ;) speelde ik zwartwit tegen m'n broertje die dan op mijn vaders net nieuwe pc zat met kleuren scherm, wie als eerste zo ver kwam, 2 keer uitgespeelt, ik snapte toen nog niet hoe ik moest saven, dus heeft 't veel tijd gekost. Dat waren nog eens tijden zeg ;)
 
later heb ik trouwens ook nog 4 gespeeld en dreams, maar die zijn allebij niet met het echte keen gevoel...
 
Mooi verhaal... Keen dreams was inderdaad meer een nakomertje....
Eerste spel dat ik ooit gespeeld hem was bomberman en dat spel heb ik net gedownload, echt erg vermakelijk!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan