Probleem met iexplore.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

koffiekopje

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
(Even gekopieerd en geplakt van een ander forum waar ze me helaas niet verder konden helpen)

Hallo, zodra ik bv een filmpje wil openen krijg ik een melding;

In iexplore.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

AppName: iexplore.exe AppVer: 6.0.2900.2180 ModName: wininet.dll
ModVer: 6.0.2900.2781 Offset: 000793a3

Ik moet dan op sluiten klikken en ben dus uit internet explorer.

Ik heb een systeemherstel geprobeerd, heeft niks opgelost, heb een schoonmaakplan gevolgd, hierna logje geplaatst van HijackThis, toen ewido en smitrem.exe. Met wininet.dll is niets mis

Logjes zijn nagekeken en er is helaas niks gevonden, probleem is dus nog niet opgelost, heeft hier iemand nog tips??

Laatst bewerkt:
Helaas deze IEfix heeft het probleem niet verholpen, net surfde ik even met Firefox en kreeg bij het bekijken van filmpje, deze;fde foutmelding.:o

koffiekopje zei:
net surfde ik even met Firefox en kreeg bij het bekijken van filmpje, dezefde foutmelding.:o

Dat er een fout is in internet explorer ?

Volledige foutmelding is wel handig, letter of komma anders en het is moeilijk zoeken op google.
Wat voor player gebruik om de filmpjes te bekijken ?

En maak eens een schoonmaak met ccleaner:
http://www.ccleaner.com/

Laatst bewerkt:
Dit is de foutmelding binnen Firefox, precies dezelfde volgens mij!
CCleaner heeft helaas niks herstelt.

In firefox.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

AppName: firefox.exe AppVer: 1.0.7.0 ModName: wininet.dll
ModVer: 6.0.2900.2781 Offset: 000793a3

Dat lijkt te maken te hebben met het 'auto aanvullen'
Schakel dat uit, leeg je internet cache enz. en probeer het dan opnieuw

p.s. Firefox zit inmiddels op versie 1.5.0.1, wellicht wel handig om die ook te updaten

bekende frustratie

Ik ervaar momenteel een soortgelijk probleem. Ben woonachtig in franstalig gedeelte van België en kijk daarom vaak naar "uitzending gemist". Helaas krijg ik nu ook een foutmelding
Er is een fout opgetreden in firefox exe. en moet worden afgesloten etc...

AppName: firefox.exe AppVer: 1.8.20060.11112 ModName: wmvdmod.dll
ModVer: 10.0.0.3802 Offset: 00063c9e

Er wordt ook een bestand aan toegevoegd:

C:\DOCUME~1\GEBRUI~1\LOCAL~1\Temp\61f0_appcompat.txt

Het probleem doet zich ook in IE voor. Hitman Pro en z'n vriendjes heb ik inmiddels al losgelaten maar zonder effectief resultaat. Het kan aan mij liggen maar heb op het web meer van deze meldingen gevonden op andere forums, zonder oplossing overigens en ze dateren bijna allemaal uit maart 2006??

Wie kan ons een handje helpen?

Heren,

Ik doe helaas ook mee :confused: . Ik heb sinds kort dit:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
In iexplore.exe is een fout opgetreden en moet worden
afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.
...enz, enz
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik klik op NIET VERZENDEN en dan krijg ik een rare geheugen melding. -->

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SysFader: iexplore.exe - Toepassingsfout
De instructie op 0x74906b37 verwijst naar geheugen op 0x00000024. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.

Klik op OK om het programma te beeindigen.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hiervoor kan ik me nog goed herinneren dat ik "PER ONGELUK" een of de andere bestanden van de windows map heb verwijderd. (ik dacht toen dat ik in de andere map zat :o ). Maar goed, ik weet niet meer welke bestanden het waren.

Ik heb ook FIXIE, FIXWIN en sfc /scannow uitgevoerd.....
en niets.

ik krijg (tot nu toe) deze melding alleen bij deze websites:
www.pixmania.com
www.yousendit.com
www.hyves.nl

Kan iemand mij ook helpen?:( A.U.B

Hallo Wasi,

Ik heb hetzelfde probleem. (de instructie op 0x74906b37 verwijst naar geheugen 0x000000024. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt)

Heb jij de oplossing?

Helaas nog niets, probeer windows te herstellen (als je de orginale CD-ke hebt :p )

Groenten

:( maar wel bedankt voor je reactie. Mijn vriend heeft gisteren geloof ik wat verwijderd. Staat ook niet in de prullebak. Weet jij of ik die nog ergens kan weervinden

Dag HAPPY4

Ja! Sommige verwijderde bestanden staan nog in de prullenbak, maar worden door Norton Antivirus beveiligd. Om deze terug te zetten moet je met de rechter muisknop op de prullenbak clicken. Daarna kies je “UnErease Wizard” van Norton.
LET OP !!! dat je niet per ongeluk de onderstaande optie kiest, want dan wordt alles definitief verwijderd
:thumb:

Ik heb hetzelfde probleem... :( :( Ik heb virusscanner, spywarescanner etc. geprobeer maar het helpt niks...

my.php

Is hier al een oplossing voor?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan