Windows update werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

M@sterChief

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2006
Ik kreeg een automatische melding van Windows update voor 3 patches voor Office Pro 2003, te weten KB920103-KB920907-KB21556.
Via Windows update kan ik ze niet installeren want ze zijn alle 3 0kb groot??

Via Windows Updatecentrum heb ik 2 van de 3 updates (KB21556 kan ik zo niet vinden) handmatig gedownload,
maar daarna lukt het installeren ook niet en krijg ik de foutmelding; kan de update niet installeren.

Waar ligt dit aan?

Dit is wel eens meer voorgekomen maar het ligt niet aan de update service zelf. Dat er niks wordt gedownload is vrij logisch want zoals je al aangeeft zijn het downloads van 0 KB en valt er niks te downloaden. Meestal verschijn vrij snel er na de juiste updates en zal er met deze updates gewoon iets fout zijn gegaan.:confused:

De 2 updates die ik handmatig gedownload heb hebben wel beide een grootte van ca. 3MB,
waarom kan ik die dan niet installeren?

Omdat de bestanden blijkbaar niet goed zijn en dus weet je ook meteen zeker dat het niet aan het update installatieprogramma ligt. Wacht gewoon een paar dagen, dan worden er vast nieuwe updates aangeboden met de juiste bestanden.

We zijn nu al 5 dagen verder en ik kan ze nog steeds niet installeren via Windows Update, handmatig ook nog steeds niet. Iemand meer dit probleem??

Probeer het eens met een reg.fix, zet onderstaande tekst in notepad, maak er daarna een reg extensie van, en dubbelklik het reg bestand.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Windows Registry Editor Version 5.00

[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Group Policy Objects\LocalUser\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\WindowsUpdate\DisableWindowsUpdateAccess]

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer]
"NoWindowsUpdate"=dword:00000000

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Policies\Microsoft\Windows\WindowsUpdate\AU]
"NoAutoUpdate"=dword:00000000
"AUOptions"=dword:00000000

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Policies\Microsoft\Windows\WindowsUpdate]
[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\WindowsUpdate]

[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer]
"NoDevMgrUpdate"=dword:00000000

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"NoUpdateCheck"=dword:00000000

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\WindowsUpdate]
"DisableWindowsUpdateAccess"=dword:00000000

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer]

Probeer het eens met een reg.fix, zet onderstaande tekst in notepad, maak er daarna een reg extensie van, en dubbelklik het reg bestand.

Is notepad hetzelfde als kladblok of als wordpad, welke moet ik gebruiken?
Hoe moet ik er een reg extensie van maken? En hoe dan opslaan?

Notepad is kladblok, enne opslaan als "alle bestanden" en er een huppeldepup.reg van maken en opslaan.

Ik heb er inmiddels een reg bestand van kunnen maken, maar krijg een foutmelding:

kan regbestand niet importeren; het opgegeven bestand is geen registerscript.
U kunt alleen binaire registerbestanden importeren vanuit de register-editor.

Dat is wel gelukt nu, maar het updaten lukt nog steeds niet.
Op de update site geeft hij de 3 updates nog steeds aan met 0 Kb grootte?

Dat heeft ook niet geholpen.
Ik heb nu wel alle 3 de updates handmatig gedownload, maar bij het installeren mislukt het bij alle 3.

Aha, office update dus, ik maar denken de windows update, slecht gelezen van de TS.:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan