IE7 opent steeds nieuwe vensters.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor FireFox heb je een handige extension, genaamd IE Tab. Zo kan je elke site in IE bekijken, maar dat zie je gewoon als een extra tabje in FF. Ik vind t superhandig, geen gedoe meer met andere (IE)schermen, gewoon alles in FireFox :)

Kan ik even niet vinden:o

Wat IE betreft, ik het aloude programma programma cleanup & repair tool van www.pcstress.nl afgehaald en laten draaien en nu is alles weer in orde.

Nog even over die IE Tab. Ik heb hem laten instaleren maar ik zie geen mogelijkheid er mee te werken. Er zou een extra icoontje moeten verschijnen maar ik zie niks. Hoe werkt dit???
Is hij wel voor 2.0?

Nog even over die IE Tab. Ik heb hem laten instaleren maar ik zie geen mogelijkheid er mee te werken. Er zou een extra icoontje moeten verschijnen maar ik zie niks. Hoe werkt dit???
Is hij wel voor 2.0?

Bij mij werkt ie prima (ik heb dan nog FireFox 1.5).. als een pagina geladen is, klik ik met de rechtermuisknop op de pagina en dan staat er "Open in IE tab" of (met rechterklik op het tabblad) "Switch rendering engine".

Hoi !

Als je in FireFox op Extra's - IE Tab Optie's klikt kun je ook pagina's toevoegen die in IE-modus moeten worden geopend.

Greetz,

Harry.

De oplossing voor IE 7 is als volgt: Internet Options, General, onderwerp: Tabs en dan Settings. De boosdoener zit in de onderste rij, vink daar de middelste aan, dan blijven de meeste geopende vensters in hetzelfde venster.

Groet, Hans Zwartbol

In gpedit, als je pro gebruikt, kun je bij computerconfiguratie, beheersjablonen, windows-onderdelen, internet explorer, de configuratie van het hergebruik van vensters uitschakelen, deze optie inschakelen, met de optie Openen in het bestaande internet venster.

Om een nieuwe pagina in een nieuw tabblad geopend te krijgen moet je binnen de Internet-opties > Algemeen > Tabbladen > Instellingen > onder het kopje "Wat te doen wanneer een pop-up wordt gevonden?", de optie "Pop-ups altijd nieuw tabblad openen" aanzetten.
Hierna worden nieuwe pagina's die geopend worden via een link binnen hetzelfde venster maar in een nieuw tabblad geopend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan