error melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

yakkamo

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2006
Kaniemand mij helpen met de betekenis na het opstarten van windows xp met de melding:
capture device not found.Ik weet niet wat dat betekend of waar ik het moet zoeken.

Wanneer krijg je precies die foutmelding?
Heb je nog iets gedaan aan de configuratie van je computer voordat je die melding kreeg?
Graag iets meer info.

Een capture device, is bijvoorbeeld een scanner.
Als je dan probeert te scannen dan kan hij die foutmelding geven

de melding (no capture device found) krijg ik direct na het opstarten van XP met onderin de bestandsbalk de melding IR error ik heb vanavond alleen een hardeschijf bij geplaatst dus wat dit nou is begrijp ik niet.

En wat voor harde schijf is het precies? Want die veroorzaakt zo te zien de melding.

de eerst harde schijf is een Hitachi sata en de 2e die ik er bij geplaatst heb is een maxtor scsi disk device ata ide en daavoor moest ik een partitie maken in window beheer om hem zichtbaar te maken ( in deze computer ) met een letter en hij doet het ook gewoon, alles wat er opstaat is ook zichtbaar,dus

Moet voor de eerste HD tijdens setup van XP met F6 een sata/raid-controller geinstalleerd worden? En bij die tweede HD duidt volgens mij die SCSI-controller voor de Maxtor op een zelfde sata/raid-interface. Als dat allemaal volgens het boekje is geinstalleerd, is de volgende vraag: heb je een scanner op je PC aangesloten? De-installeer hem dan eens software-matig, sluit de PC af, haal de scanneraansluiting van de PC en herstart de PC. Mocht de Wizard Nieuwe hardware opstarten, druk dan net zolang op Annuleren tot hij verdwenen is. Sluit de PC weer af, haal de netspanning er ook af en wacht 10-20 seconden. Zet de netspanning er weer op, sluit de scanner aan en herstart de PC. Druk eventueel de Wizard nieuwe (of update) Hardware weer weg en installeer de software voor de scanner. Na afloop de PC herstarten. Is de foutmelding bij het opstarten nu verdwenen?

muis en stroom probleem

Gelukkig ik heb het gevonden .De tv kaart zat niet helemaal in het slot.Maar ik heb nog een probleem ik denk dat ik die moet plaatsen in de vragen voor het moederbord.
Ik heb een splinter nieuw moederbord de P5B met een intelcore 2 E 6600.
Maar bia elke keer als ik opstart dan doet de muis het niet ps2 en als ik het stekkertje aan de achterkant even los haal en er weer in doe dan doet de muis het ook weer ra ra.
Ook het F-lock lampje op de connector van de muis blijft na het afsluiten branden dit deed hij eerst niet alle drivers van het logitech mx 700 duo wat kan dit allemaal zijn.

Mooi. Kijk even hier voor de laatste drivers.
Zoek daar ook supporrt op om een antwoord te vinden op je vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan