zwart beeld na windows logo

Status
Niet open voor verdere reacties.

timster

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2006
Hoi

Ik heb mn computer opnieuw geformateerd. Nu instaleer ik mijn videokaart(geforce 6600 gt), maar telkens na het opstarten krijg ik zwart beeld. Dan duurt het ongeveer 2 a 3 minuten voordat ik het bureaublad krijg. weet iemand hoe dit komt?

Hoi

Ik heb mn computer opnieuw geformateerd. Nu instaleer ik mijn videokaart(geforce 6600 gt), maar telkens na het opstarten krijg ik zwart beeld. Dan duurt het ongeveer 2 a 3 minuten voordat ik het bureaublad krijg. weet iemand hoe dit komt?

nieuwste drivers en minder hoge beeldinstellingen. het is een soort van scherpstellen. waarschijnlijk staat hij te zwaar of is hij niet volledig goed geinstaleerd.

heb verschillende drivers geinstaleerd.. werkt helaas niet. ook beeldresolutie aanpassen doet het niet.

Hij start wel normaal op, maar na het windows logo word het beeld zwart en duurt het een hele tijd voordat het bureaublad komt

Haal dit Progje eens op,installeer het .
Start het dan op ,en kijk welke videokaart je hebt.
Ga dan naar de Site ervan ,en hal de nieuwste drivers er van op.
Verwijder dan de oude ,en installeer de nieuwe.

Meld even of dat helpt

alle drivers verwijderd en de nieuwe geinstaleerd, maar nog steeds het zwarte beeld. kan het ermee te maken hebben dat ik ook nog een onboard videokaart heb?? mischien dat de 6600 gt daarmee in conflict komt ofzo???kweet het ook nie:eek:

Dat zou best eens kunnen,zet de onboaed in Bios eens op Disabled dan

ja daar kom ik nog haha. maar als ik eenmaal in de bios ben waar vind ik het dan:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan