runtime error

Status
Niet open voor verdere reacties.

leny34

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2007
Vaak krijg ik de boodschap runtime error 134 of search_array niet gedefinieerd. Ik heb de vinkjes bij de instellingen over runtime errors al eens uitgevinkt en weer aangevinkt,maar ik blijf de boodschap zien. Vaak als ik in de watchlist van ftd zit, als ik dan nee aanvink krijg ik de betreffende pagina wel, maar het is lastig.
Bijv. als ik bepaalde nieuwsbrieven krijg. Of als ik in de FTD zit en iets in de wachtlijst heb gezet en dat wil oproepen, kijken wanneer en hoelaat iets gepost wordt bijv., dan krijg ik die boodschap.
Het gebeurt vaak als in outlook express één of andere nieuwsbrief wil openen of als ik in de FTD3v zit en iets wil bekijken uit de wachtlijst, wanneer ofnhoelaat iets gepost wordt en dan gebeurt dit ook.
vr. gr., Lenh

Laatst bewerkt:
Ik begrijp niet wat je bedoeld. Wanneer krijg je die "error", in welk programma? Voor zover ik weet is het geen Windows fout. Wees eens wat duidelijker.

Jan

Ik begrijp niet wat je bedoeld. Wanneer krijg je die "error", in welk programma? Voor zover ik weet is het geen Windows fout. Wees eens wat duidelijker.

Jan
Met de icoontjes verdwijnen dan de programma's en ik doe dit inderdaad via bureau acessoires etc.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan