direct X support NVIDIA GeForce4 MX 440

Status
Niet open voor verdere reacties.

theholyassasin

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2007
weet iemand of deze kaaart NVIDIA GeForce4 MX 440
directx 8.0/9.0c support?

en welke kaart dat wel doet?(goedkope kaart)

Hoe bedoel je werkt niet,

Zelf heb ik een mx440 en he dx90c geinstalleerd staan en hij doet het prima,
Mijn kaart kan natuurlijk niet de hele instructie set van dx9 aan maar dat hoeft ook niet

Hoe bedoel je werkt niet,

Zelf heb ik een mx440 en he dx90c geinstalleerd staan en hij doet het prima,
Mijn kaart kan natuurlijk niet de hele instructie set van dx9 aan maar dat hoeft ook niet

ik heb dus de orange box gekocht en die werkt met steam.
en elke keer dat ik portal opstart(is spel dat in de orange box zit) geeft ie aan dat je een directx 8.0 of hoger nodig hebt.
maar steam geeft aan dat ik v6.1.4 dat vindt ik ook al zo vaag
en nu heb ik dus op de steam site gekeken en daar staat dat het aan de video kaart ofzo licht iedgeval niet aan de software

ik heb dus de orange box gekocht en die werkt met steam.
en elke keer dat ik portal opstart(is spel dat in de orange box zit) geeft ie aan dat je een directx 8.0 of hoger nodig hebt.
maar steam geeft aan dat ik v6.1.4 dat vindt ik ook al zo vaag
en nu heb ik dus op de steam site gekeken en daar staat dat het aan de video kaart ofzo licht iedgeval niet aan de software

Vreemd probleem, maar games op de Source engine geven wel meer problemen met DirectX. Wat je zou kunnen proberen is om vanuit Steam een snelkoppeling te maken van de game, en vervolgens bij de eigenschappen van die snelkoppeling achter de locatie "-dxlevel 81" te zetten. Hiermee force je de game om met DirectX 8 te draaien. Dit heeft voor mij alle problemen met Source engine games opgelost, en zichtbaar verschil is er ook niet echt tussen DX8 en DX9

Vreemd probleem, maar games op de Source engine geven wel meer problemen met DirectX. Wat je zou kunnen proberen is om vanuit Steam een snelkoppeling te maken van de game, en vervolgens bij de eigenschappen van die snelkoppeling achter de locatie "-dxlevel 81" te zetten. Hiermee force je de game om met DirectX 8 te draaien. Dit heeft voor mij alle problemen met Source engine games opgelost, en zichtbaar verschil is er ook niet echt tussen DX8 en DX9

heb ik al geprobeerd kan het meschien ook aan me video kaart ligge?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan