Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ik ervan weet is dat het downloaden voor eigen gebruik starfbaar gesteld met een maximum van 2 jaar en downloaden met een commercieel doel voor ogen, 5 jaar.
Als ik ergens het auteursrecht van heb mag ik dat naar iedereen uploaden, omdat het van mij is. maar jij als downloader kan niet bij alles weten of ik het auteursrecht heb of niet. (natuurlijk kun je dat bij een heleboel zaken wel weten)ze spreken eens downloaden mag maar niet oploaden
omdat p2p (Peer to Peer) alle vormen van data transmissie rechtstreeks tussen 2 systemen dekt. En er dus niet een progje gemaakt kan worden en zeggen, "Jah maar dat stond er niet op...."ze hebben dan meestal gewoon over p2p ,niet over torrent,usenet , payserver
Omdat dat een kopieer belasting is. als jij een cd van de biep haalt mag jij daar een zogeheten thuiskopie van maken voor "studie" doeleinden. op dat moment draag jij dus geen geld af aan de eigenaren van de content als de tax er niet zou zijn. daarom hebben ze de belasting erop gezet.als downloaden niet mag waarom hebben ze dan de auvibel taks ingevoert 52 cent voor 1 dvd dus goede info zou welkom zijn
Op alles zit auteursrecht. namelijk degene die het geschreven/gemaakt etc etc etc heeft bezit (in nl) automatisch het auteursrecht (of natuurlijk zijn/haar werkgever indien er contractueel iets is vastgelegd. ) Nu kan de auteur in kwestie ervan afzien om gebruik te maken van dat recht door bijvoorbeeld er een GPL licentie op te zetten ofwel het aan te geven als publiek beschikbaar. Als dat het geval is mag jij het overal downloaden/uploaden (eventueel met bepaalde restricties als commercieel en dergelijke)mag je niets downloaden op de nieuwsgroepen staat er ook veel waar geen auteursrecht op rust hoe zit daar dan mee
Bestandsnamen boeien niet. het gaat om inhoud of dat nou p2p/Nieuwsgroepen of andere transmissie is. Of torrent makkelijker te traceren is weet ik niet maar het grote verschil tussen torrent en usenet is is dat een torrent user (meestal) ook upload wat illegaal is. en een usenet downloader heeft geen upload en is in theorie niet illegaal bezig.....p2p ,torrentis gemakkeler te traceren omdat meestal 1 bestand is
usenet is altijd rar met andere naam bv rambo1 zal genaamd worden rmb1
dus dat kan vanalles zijn
Zodra je een Proxy gebruikt die haar gegevens niet afgeeft aan de zoeker kun je daarmee een trace volledig omzeep helpenmet anonieme proxy(tenkoste van snelheid wel) kan je traceren moeilijker maken maar volledig onzichtbaar kan volgens mij niet
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.