2 accounts, beide beheerder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gert71

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2006
Berichten
113
Ik heb sinds kort het volgende probleem. Na het aanzetten van de pc verschijnt tijdens het opstarten het inlogscherm met Administrator en een leeg password veld. Daar overheen komt de melding: Kan u niet aanmelden wegens een accountbeperking. Dit is zo sinds ik een XP-update heb binnengehaald.

In veilige modus gekeken: Mijn naam staat als gebruikersaccount vermeld, daarnaast de Administrator en een gastaccount. Mijn eigennaam-account en de Administrator staan beide als beheerder vermeld.

Hoe kan ik mijn pc weer zonder inlogscherm laten starten als voorheen? Herstelpunt maken lukt niet, telkens als ik dat probeer krijg ik de melding (na een tijdje) 'Het is niet gelukt een herstelpunt te maken'. HELP!:(
 
een herstelpunt maken moet je niet doen hé :p
Je moet een herstelpunt terugzetten... Als je er al zou hebben.
ALs je een herstelpunt aanmaakt maar je dan gewoon een met de fouten en instellingen die je nu al hebt en ben je niets verder
 
Download Tweak_UI op deze link, installeer het, en start daarna Tweak_Ui vanuit de programmagroep Powertoys for Windows XP.

Klik open Logon -> Autologon

Vul in het bovenste veldje je inlognaam in, en klik daarna op Set Password. Vul daar je password in. Klik op OK.

Vanaf dan zou het zo moeten zijn dat je automatisch op het hierboven ingegeven gebruikersnaam met het ingegeven wachtwoord inlogt op XP. Hopelijk is daarmee dan je probleem verholpen.

Laat ons weten of je dit geholpen heeft.

Tijs.
 
Dit loste mijn probleem op. Ik heb mijn eigen naam als gebruikersaccount neergezet en het wachtwoordveld leeg gelaten. Na herstarten liep de opstart keurig door.
Bedankt!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan