WinXP updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

paul19at029

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2004
Hallo,

ik heb sinds enkele dagen 88 WindowsXP update's in de wacht staan.
Deze worden niet meer geinstalleerd,als ik de PC uitzet word me gevraagd,wilt U de update's installeren.Ik type dan Ja en sluit af.De Computer meld dan 1 update word geinstalleerd.
De dag erna staan de 88 update's nog altijd in de wachtrij.
Dit is begonnen,nadat ik Windows XP heb gerepareerd?
Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Bij voorbaat dank voor Uw hulp.
Grtz,

Probeer het volgende:
Download, pak uit en draai Dial-a-Fix

Vink aan: Fix Windows Update en druk op Go.

Lost dat je probleem niet op, start weer Dial-a-fix, en kies Flush SoftwareDistribution. Op de vraag die daarna komt geef je Ja danwel Yes (zodat je update-history bewaard blijft). Vink dan Fix Windows Update aan en druk op Go.

Als het dan nog niet werkt, dan lijkt het mij dat er bij het afsluiten nog wat actief is (anti-virus pakket misschien) die het werk van Windows Update tegenhoudt.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Probeer het volgende:
Download, pak uit en draai Dial-a-Fix

Vink aan: Fix Windows Update en druk op Go.

Lost dat je probleem niet op, start weer Dial-a-fix, en kies Flush SoftwareDistribution. Op de vraag die daarna komt geef je Ja danwel Yes (zodat je update-history bewaard blijft). Vink dan Fix Windows Update aan en druk op Go.

Als het dan nog niet werkt, dan lijkt het mij dat er bij het afsluiten nog wat actief is (anti-virus pakket misschien) die het werk van Windows Update tegenhoudt.

Succes,

Tijs.

je vraag is precies toch al opgelost maar uitschakelen was goed geweest denk ik :D

SP3 heb ik al op mijn PC,alleen sinds vandaag werkt microsoft update (windows update) niet goed .:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan