een virus??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastah G

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2008
Hoi,

sinds 1 week is mijn computer egt traag geworden en komen er steed van die reclames.. ik heb een antivirus norman.. (geldig tot 03-2009 betaald) en heb ad-aware laten scannen en er waren paar wormen, heb ik gelijk verwijderd. maar die reclames kan ik niet wegkrijgen..
(heb me pc ook opgeschoond met ccleaner)..

weet iemand een oplossing???

Bvd..

k zit nu op werk ma ik doe dat vnaaf wel ff en geef het hier wel door of het is gelukt ofniet..

ps : als ik spel zit te spelen en die reclame komt dan sluit me spel en laat me pc die reclame zien en moet ik de spel opnieuw opstarte :confused:
enig idee wat ik eraan kan doen?

denk dat je inderdaad de boel maar eens flink moet gaan scannen op "rotzooi"

we horen het vanavond wel.

doe ook een een paar online scan .kijken wat ie aangeven.

maar eerst die SAS maar.is wel een goede

Je moet ff hijack maken, dat is het beste

Hijack:

Stukje informatie gekopieerd van www.hijackthis.nl :

Download Trend Micro Hijack This™ (http://download.bleepingcomputer.com/hijackthis/HJTInstall.exe)
Dubbelklik op Hijackthis-setup
Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snel koppeling wordt op je bureaublad geplaatst

Dubbelklik op het Icoontje van Hijackthis
Klik op "Do a systemscan and save a logfile"
Er opent een Kladblok venster, houd gelijkt tijdig de CTRL en A toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd.
Houd gelijkt tijdig de CTRL en C toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd.

Log in op het forum en klik hier Forum op "nieuw onderwerp"
Voorzie dat van een Titel en een omschrijving van je probleem, vertel ook wat je al wel heb gedaan en wat je niet kon doen.
Plak nu het HJT logje in je bericht door met de rechtermuisknop te klikken en kies voor plakken.
Klik vervolgens op OK

Site forum: http://www.hijackthis.nl/forum/viewforum.php?f=4

Eerst ff snel registreren op de forums (gratis)
mvg (experst kijken je log na

mvg

als superantispyware het probleem al direct kan oplossen moet de ts niet zoveel moeite doen om een hijackthislog aan te maken enzo hé ;)

maar ja, moest het niet lukken is dit een zeer goede oplossing

Laatst bewerkt door een moderator:
thnx voor alle reacties.. ik zal vnaaf ff probere en ik geef wel door wat het resultaat is ;)

eey,

heb gister me pc gescand en er kwamen allerlij cookies en trojans uit. ik heb ze verwijderd maar heeft nog niet egt geholpen. als ik een spel speel breekt de reclame mijn spel af..:confused: ..
ik weet niet of jullie hier raad mee hebben (hoop ik wel:P;))

oke dat probeer ik ook wel ff vnaaf :)

allemaal badank voor jullie hulp ;):thumb:

ps : ik geef nog wel door wat de fout was/is :P

nou ben ik wel benieuwd ja nu die scans niet gewerkt hebben

succes:thumb:

jha ik weet neit.. miss hebben ze wel gewerkt maar, nadat ik de pc had gescand en "virussen" heb verwijder, gereboot. daarna startte ik het spel op en na 10 à 15 min viel spel uit en kwam "adviserment" reclame (die komt elke keer, weet nog steeds niet wat het is)..

als je dit wel is eerder hebt gezien of oplossingen weet, zou ik egt blij zijn :)

nee zegt me niks.

maar ja er is ook zoveel troep,

laat toch maar een log nakijken vanavond

oke k geef morge wel door wat het is geworden ;)
(hoop dat het nix ergs is :P)

ik heb een logje geplaats.. nu nog hopen dat ze wat vinden.. want ik begin me egt er aan te irriteren :P

ze vinden zowiezo wel wat, ze zijn egt experts erin, vaak doet het wel ff paar dagen voordat ze reageren.

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan