Laptop start hele tijd opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

ahmed010

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2008
Beste,

Wanneer ik de keuze krijg van veilige modus etc. etc. en ik kies er eentje dan start de laptop alsnog opnieuw op en dit proces herhaalt zoch de hele tijd.

Kan iemand mij helpen,

Ahmed

Is er iets gebeurd met je laptop of heb je iets geinstalleerd ?

Dat weet ik dus niet ik kwam thuis en zag dat de laptop opeens raar deed. Gisteren werkte die nog goed.

Ja ik heb internet en ook goede virusscanner(McAfee internet security)

dan is het denk ik een hardware fout, Geef eens precies aan wat hij doet.

Ik start de pc op en dan zie ik staan veilige modus, laat werkende recente instellingen opstartne, veilige modus met promptmogelijkheden etc,. etc. maar geen van alle werkt, wat kan ik het beste doen ik wil niet mijn harde schijf formateren omdat daar belangrijke dingen op staan.

Ik zou zo 1,2,3 geen antwoord weten op je vraag aangezien dit erg plotseling is.

Heb je niks aan je laptop gedaan, geeen instelling veranderd op iets geinstalleerd ?
En heb je verder ook niks raars gemerkt ?

Hoi,

Persoonlijk valt McAfee bij mij niet onder 'de goede' virusscanners.
Ik zou eens een goede virusscanner kopen en die je pc laten scannen.

Heb zelf ook al eens problemen gehad met McAfee die een virus had doorgelaten waardoor mijn pc steeds opnieuw opstarten.

Ik weet niet hoe dit precies is gebeurd het kan zijn dat mijn broertje iets verkeerds heeft gedaan, maar hoe kan ik dit probloeem verhelpen zonder mijn bestanden te verliezen.

Ahmed

Zet alle belangrijke bestanden op een externe harde-schijf en formatteer je gewone systeem.

Hoe kan ik de bestandne op mijn harde shijf zetten als de pc niet opstart. Want welke mogelijkheid ik ook probeer herstart de laptop

Is er niet nog een andere manier, waarbij ik gewoon de computer kan gebruiken zonder dat ik hem moet formateren. Want er staan namelijk ook belangrijke programma's op

Ik denk niet dat dit echt een mogelijkheid is, zeker niet gezien het geval waar je in ziet.

Is er niet nog een andere manier, waarbij ik gewoon de computer kan gebruiken zonder dat ik hem moet formateren. Want er staan namelijk ook belangrijke programma's op

Je kan je XP eens herstellen met de XP CD.

Boot van de XP cd en laat de drivers laden.

Als je dit scherm ziet, druk je op enter:
windowsxpherstellen(1).gif

Dan accpeteer je de voorwaarden door op F8 te drukken en dan krijg je dit:

XPPressR.gif

Druk dan op R en dan gaat Windows enkele bestanden opnieuw plaatsen zonder gegevensverlies.

Ik krijg de melding dat de setup geen vasteschijfstations in mijn computer kan vinden.

Ahmed

Ik krijg de melding dat de setup geen vasteschijfstations in mijn computer kan vinden.

Ahmed

Je XP cd herkent je hardeschijven niet omdat hij geen SATA driver vind.

Die driver vind je op de site van de fabrikant.

Ik heb een HP Pavilion DV 8288EA, maar weet niet precies wat ik met de driver moet doen. Dus hoe moet ik verder gaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan