Ik ben al een poosje het forum aan het afstruinen, maar ik kan maar niet de oplossing vinden voor mijn problemen.
Ik wil facturen kunnen maken in Excel. Op blad 1 staat het factuur en op blad 2 komen de adressen van de klanten te staan. Ik wil deze door middel van het invullen van alleen de naam op het eerste blad opzoeken in blad 2 (kolom B) zodat vervolgens de cellen A3 tot en met A6 op blad gevuld worden met de N.A.W. gegevens van deze persoon. Niet in één rij zoals op het 2e blad, maar netjes onder elkaar.
Vraag 2 is of het mogelijk is om in het artikel gedeelte van het factuur te zoeken op artikelnaam die staan vermeld op blad 3, zodat deze de volledige omschrijving aanvult en de prijs daarachter invult in de kolom prijs?
Alvast bedankt
Ik wil facturen kunnen maken in Excel. Op blad 1 staat het factuur en op blad 2 komen de adressen van de klanten te staan. Ik wil deze door middel van het invullen van alleen de naam op het eerste blad opzoeken in blad 2 (kolom B) zodat vervolgens de cellen A3 tot en met A6 op blad gevuld worden met de N.A.W. gegevens van deze persoon. Niet in één rij zoals op het 2e blad, maar netjes onder elkaar.
Vraag 2 is of het mogelijk is om in het artikel gedeelte van het factuur te zoeken op artikelnaam die staan vermeld op blad 3, zodat deze de volledige omschrijving aanvult en de prijs daarachter invult in de kolom prijs?
Alvast bedankt